کامبک کروات‌ها برابر کانادا در نیمه نخست

کامبک کروات‌ها برابر کانادا در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار کرواسی و کانادا با پیروزی ۲ بر یک کرواسی به پایان رسید.

در دیدار دوم دور گروه F جام جهانی قطر، دو تیم کرواسی و کانادا برابر هم به میدان رفتند که گزارش زنده این دیدار را در زیر می‌خوانید:

کرواسی ۲ - کانادا یک
داور: آندریاس ماتونته (اروگوئه)
ورزشگاه: خلیفه شهر الریان
گل: آلفونسو دیویس برای کانادا، آندره کراماریچ و لاویا برای کرواسی
کارت زرد: -
کارت قرمز: -
ترکیب کانادا: میلان بورخان (دروازه‌بان)،‌ آلیستر جانسون، استیون ویکتوریا، کمال میلر، ریچی لاریا، آتیبا هاچینسون، استفان استاکیو، آلفونسو دیویس، تایون بیوکانان، کایل لارین و جاناتان دیوید.

ترکیب کرواسی: دومینیک لیواکوویچ (دروازه‌بان)، ایوان پریشیچ، دیان لاورن، متئو کواچیچ، آندره کراماریچ، لوکل مودریچ، مارسلو بروزوویچ، مارکو لیوایا، برنا سوسا، یوشکو گواردیول و جوسپ یورانوویچ.

نیمه نخست

کانادا بازی را بسیار هجومی آغاز کرد و در همان دقیقه ۲ روی ارسال بیوکانان و ضربه آلفونسو دیویس به گل رسید تا کانادا با یک گل پیش بیافتد.

با وجود پیش افتادن کانادا، این تیم باز هم تیم برتر میدان بود و با حملات نصفه و نیمه سعی در ۲ برابر کردن اختلاف داشت.

در دقیقه ۲۶ کرواسی توانست به گل تساوی دست پیدا کند اما کمک داور در حرکت قبل از گل، آفساید لاویا را گرفت و گل کرواسی مردود شد.

در دقیقه ۳۵، حملات ادامه‌دار کرواسی سبب شد تا توپ به لاویا برسد و ضربه او را برخان گرفت. تنها یک دقیقه بعد، روی پاس زیبای پرشیچ، آندره کراماریچ با ضربه بغل پا بازی را به تساوی کشاند.

در دقیقه ۴۴، حرکت ترکیبی بازیکنان کرواسی با پاس کواچیچ به لاویا همراه شد تا این بازیکن با شوتی زمینی و محکم گل دوم کروات‌ها را به ثمر برساند. نیمه نخست با همین نتیجه به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید

گل اول کانادا به کرواسی

گل اول کرواسی به کانادا

گل دوم کرواسی به کانادا

گل سوم کرواسی به کانادا

گل چهارم کرواسی به کانادا