چهار دستگاه اتوبوس در گاراژ تعمیر خودروی شیراز سوخت

چهار دستگاه اتوبوس در گاراژ تعمیر خودروی شیراز سوخت

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از وقوع آتش‌سوزی گسترده در یک گاراژ نگه‌داری خودرو در بلوار ولایت خبر داد و گفت: این حادثه حریق چهار دستگاه اتوبوس و مصدوم شدن دو شهروند را به دنبال داشت.

 به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز محمد هادی قانع ادامه داد: با اعلام خبر آتش‌سوزی در گاراژ نگه‌داری خودرو در بلوار ولایت در ساعت 15:41 امروز، با توجه به حساسیت حادثه آتش نشانان از پنج ایستگاه عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: محل حادثه یک گاراژ تعمیر اتوبوس های شهری و بین شهری بود که  یکی از اتوبوس ها در حین تعمیر دچار آتش سوزی شده و این حادثه علاوه بر سرایت شعله های آتش به سه اتوبوس همجوار منجر به سوختگی دو نفر از کارکنان گاراژ شده بود.

قانع بیان کرد: آتش به سرعت در حال گسترش بود و با توجه به وجود حدود 15 اتوبوس دیگر در محل و مجاورت این گاراژ با کارگاه تولید سبد و کارتن عدم کنترل به موقع حریق حادثه ای بزرگ را رقم می زد.

به گفته  رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، آتش‌نشانان به سرعت عملیات را آغاز کرده، ضمن تحویل مصدومین به عوامل اورژانس با تلاش تیم های عملیاتی از پنج ایستگاه شعله های آتش کنترل و در نهایت حریق خاموش و از گسترش به اطراف جلوگیری شد.