چند تصمیم خوب برای پارک علم و فناوری شیراز

چند تصمیم خوب برای پارک علم و فناوری شیراز

رئیس فراکسیون جنوب کشور مجلس در دیدار با معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، از چند تصمیم خوب برای مجموعه پارک علم و فناوری شیراز خبر داد.

 ابراهیم عزیزی در دیدار با رئیس فراکسیون جنوب کشور مجلس با معاون علمی و فناوری رئیس جمهور که به همراه دکتر جعفر قادری و جواد عسکری نمایندگان شیراز و داراب در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انجام شد، ضمن برشمردن نیاز‌های پارک علم و فناوری شیراز، خواستار رفع کاستی‌ها و شتاب بخشیدن به حرکت علمی این مجموعه شد.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت پارک‌های علم وفناوری در تولید مباحث دانش بنیان و ایجاد اشتغال در عرصه‌های نوین، بر حمایت ویژه از این مجموعه‌ها تاکید کرد.

عزیزی با اشاره به ظرفیت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: امروز برای رونق کسب و کار‌های نوین، بهترین مکان پارک‌های علم و فناوری است که باید از تمام ظرفیت‌ها برای حمایت از این مجموعه‌ها استفاده تا بتوان بخشی از مشکلات ناشی از اشتغال را حل کرد؛ ضمن اینکه با رویکرد علمی و محققانه افقی روشن برای کشور در این عرصه ترسیم کرد.

در این جلسه دکتر سورنا ستاری نیز ضمن ارج نهادن به دغدغه نمایندگان جهت کمک به پارک‌های علم و فناوری، برای حمایت از مجموعه پارک علم و فناوری شیراز قول مساعد داده و در پایان تصمیماتی نیز اتخاذ شد.

به گفته عزیزی کمک به زیر ساخت‌های پارک و علم و فناوری شیراز، حمایت مالی از کارگاه‌های تازه تاسیس، حمایت از برج فناوری و پرداخت تسهیلات به شرکت‌های فناور و دانش بنیان از طریق صندوق نوآور از جمله مصوبات این جلسه بود.