پیدا شدن سرنخ‌هایی از ضاربان شهید خدایی

پیدا شدن سرنخ‌هایی از ضاربان شهید خدایی

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه و نیروی انتظامی سرنخ‌هایی از ضاربان سرهنگ شهید صیاد خدایی پیدا کرده اند و به زودی آنان را دستگیر می‌کنند.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری افزود: این حادثه تلخ از سوی عوامل استکبار این حادثه تلخ را رقم خورد و حدس ما این است که ایادی صهیونیسم بین الملل و اسرائیل این جنابت را مرتکب شده اند.

وی اظهار داشت: یقین بدانند که تاوان سختی و هزینه های بیشتری خواهند داد کما آنکه از اکنون که رژیم صهیونیستی سفارت خانه‌هایش را در سراسر دنیا آماده باش داده است و هزینه‌هایی که بابت ایجاد تمهیدات امنیتی، مقابله با استرس و فشار و سختی‌هایی که به این سفارتخانه ها و اتباعشان در دنیا وارد خواهد شد و نگرانی‌هایی که از انتقال جریان مقاومت وجود آنها را خواهد گرفت، بیش از شهادت این شهید است.

این مسئول خاطرنشان کرد: ایادی استکبار و رژیم صهیونیستی مطمئن باشند که تاوان سختی خواهند داد و دستگاه های امنیتی ما نیز وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه و نیروی انتظامی تلاش خواهند کرد که ضارب یا ضاربان را در هر جایی که هستند دستگیر کنند.

ساعت ۱۶ روز گذشته (یکشنبه) دو موتور سوار در محدوده خیابان مجاهدین اسلام تهران با شلیک پنج گلوله سرهنگ پاسدار صیاد خدایی از مدافعان حرم را هنگامی که قصد ورود به منزل داشت، ترور کرده و به شهادت رساندند.