پلمب هشت منزل مسکونی فروش مخدر در اهواز

پلمب هشت منزل مسکونی فروش  مخدر در اهواز

فرمانده  انتظامی شهرستان اهواز با اشاره به برخورد قاطع پلیس با عرضه کنندگان و فروشندگان مواد مخدر فعال گفت: هشت باب منزل مسکونی در اهواز که به محل فروش مواد مخدر تبدیل شده بودند، به دستور مرجع قضایی پلمب و متهمان به همراه مواد مکشوفه پس از تشکیل پرونده، تحویل دادگاه شدند.

به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ حسین زلقی بیان کرد: در این طرح مقداری مواد مخدر از سنتی شامل تریاک و حشیش و مواد صنعتی هرویین و شیشه کشف وضبط شد.

وی ادامه داد: طرح های انتظامی مختلف پلیس با بهره گیری از تمام توان و تجهیزات در نقاط جرم خیز سطح شهر اهواز با اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و باهدف برخورد قاطعانه عرضه کنندگان و فروشندگان مواد مخدر فعال است.

وی همچنین افزود: ماموران کلانتری ۲۳ و ۲۴ اهواز با اقدامات اطلاعاتی هویت یک باند چهار نفره سارقان موتور سیکلت را شناسایی و پس ازهماهنگی با مرجع قضایی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر و تعداد هفت دستگاه موتورسیکلت مسروقه از آنان کشف وضبط شد و اموال مکشوفه به همراه متهمان به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده فرماندهی انتظامی شهرستان اهواز با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده تاکنون ۱۸ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند،افزود: سارقان به انجام ۱۸ فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ زلقی خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضایی، با قرار مناسب روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی اهواز گفت: ماموران پلیس در اجرایی طرح ارتقا امنیت اجتماعی درنقاط جرم خیز شهر اهواز ، تعداد ۲۳ نفر را که درامر خرید وفروش ونگهداری مواد مخدر نقش داشتند شناسایی و دستگیر کردند.