پلاژ بانوان بوشهر در روزهای آینده افتتاح می شود

پلاژ بانوان بوشهر در روزهای آینده افتتاح می شود

فرماندار شهرستان بوشهر گفت: شهرداری در ساخت پلاژ بانوان اقدامات خوبی تا کنون انجام داده است و فضاسازی مناسبی کرده و این پلاژ طی روزهای آینده در شهر بوشهر افتتاح خواهد شد.

صالح رحیمی ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: بنده به عنوان یک مقام مسئول به رسانه‌ها و نشریات اعتقاد کامل دارم چون رسانه ها زبان گویای مردم هستند.

فرماندار شهرستان بوشهر افزود: جلسه تنظیم بازار شهرستان بوشهر و سرکشی از اصناف به صورت منظم و مرتب در حال انجام است اما کماکان گرانی وجود دارد که امیدواریم با کمک همکارانمان در این حوزه وضعیت را در روزهای آتی سامان دهیم.

وی ابراز داشت: گرانی که در شهر بوشهر نسبت به سایر شهرها وجود دارد دلایل مختلفی دارد یکی از آن بالا بودن قیمت اجاره مغازه‌ها است.

رحیمی خاطرنشان کرد: در حوزه تره بار با تدابیری که اتخاذ شده جمعه بازار شهر بوشهر به سه روز افزایش پیدا کرده تا با این اقدام به نوعی قیمت‌ها در این حوزه کاهش پیدا کند.

فرماندار شهرستان بوشهر بیان کرد: شهرداری در ساخت پلاژ بانوان اقدامات خوبی تا کنون انجام داده است و فضاسازی مناسبی کرده و این پلاژ طی روزهای آ ینده در شهر بوشهر افتتاح خواهد شد.

وی در خصوص امنیت شهرستان بوشهر گفت: شهرستان بوشهر یکی از امن‌ترین شهرستانهای کشور است که این امنیت مرهون تلاش‌های شبانه روزی عزیزنمان در نیروی انتظامی و بسیج هستیم.

صالح رحیمی افزود: در شهرستان بوشهر کمیته‌ای با عنوان توسعه شهر بوشهر توسط استاندار ایجاد شده که این کمیته مهم‌ترین هدفش بازکردن پنجره سرمایه‌گذاری در این شهر است.

وی در خصوص محلات جنوبی اظهار داشت: یکی از الویت‌های ما محلات جنوبی است که مورد تاکید استاندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی هم است.

فرماندار شهرستان بوشهردر خصوص ساخت مسکن ملی گفت: سهم ما در ساخت مسکن ملی ۱۳۰۰ واحد در سال است که این پروژه شروع شده ودر حال ساخت است.

رحیمی در خصوص طرح جامع خارگ افزود: یک طرحی ارائه شده بود ایراداتی داشت و با توجه به امنیتی بودن این جزیره گفته شده که این طرح اصلاح شود.