تصمیمات مهم برای پروژه های معطل مانده گردشگری فارس

تصمیمات مهم برای پروژه های معطل مانده گردشگری فارس

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری فارس گفت: ظرفیت‌های معطل مانده پروژه‌های گردشگری با همکاری شرکت عمران و توسعه استان در خدمت زائران و گردشگران فارس قرار می‌گیرد.

محمد فرخ‌زاده در جلسه مشترک با مدیرعامل شرکت عمران و توسعه فارس با تأکید بر اهمیت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در حوزه گردشگری و رفع مشکلات آنها، افزود: تمام پروژه‌های مرتبط با گردشگری و زیارت در این شرکت احصا و مکاتبات لازم برای رفع مشکلات آنها از مبادی قانونی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه برخی از این پروژه‌ها به رغم اتمام اقدامات عمرانی به دلیل برخی از مشکلاتی از جمله وجود معارضین هنوز به بهره برداری نرسیده است، تأکید کرد: باید تلاش شود تا این پروژه‌ها با رفع مشکلات زودتر به بهره برداری برسند.

در این جلسه درباره چند پروژه در حال اجرا از جمله پروژه نیکان که در بافت تاریخی و فرهنگی واقع شده، پروژه اقامتی ۵۰ واحدی روبروی باغ دلگشا و مجموعه پروژه گردشگری در شهر صدرا تبادل نظر و گفتگو شد.

فرخ‌زاده درباره مجتمع اقامتی روبرو باغ دلگشا گفت: این پروژه که مناسب گردشگران علاقمند به مجموعه‌های حافظیه، سعدیه، باغ دلگشا و هفت تنان است به دلیل وجود معارض معطل مانده که امیداست با برگزاری جلسات مختلف اقدامات لازم برای رفع اختلاف دو مجموعه انجام گیرد تا مشکل برطرف گردیده و از ظرفیت آن برای خدمت رسانی به گردشگران و زائران سومین حرم اهل بیت (ع) بهره برداری شود.