پروژه اصلاح مسیر تصادف مرگبار اخیر شوشتر، متوقف است

پروژه اصلاح مسیر تصادف مرگبار اخیر شوشتر، متوقف است

فرماندار شوشتر با اشاره به تصادف مرگبار چند روز پیش در این شهرستان، از تعریف ۲۲ پروژه در حوزه راه‌ها به منظور انجام مطالعه، اصلاح برخی نقاط حادثه‌خیز و نگهدرای و بهسازی جاده‌ها خبر داد.

حجت‌الله دهدشتی با اشاره به تصادف هفته گذشته در مسیر شوشتر که منجر به کشته شدن ۱۶ نفر شد، در خصوص تکمیل طرح‌های نیمه تمام راه‌سازی این شهرستان اظهار کرد: برخی از پروژه‌های اصلاح نقاط‌خیز از دهه ۸۰ آغاز شده بودند. پروژه محل این تصادف نیز از سال ۹۲ آغاز شده بود اما متاسفانه بنا به دلایلی متوقف شده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: اکنون پیمانکار این پروژه در حال اعمال ماده ۴۸ است و امیدواریم دستگاه ‌ای متولی به تعهدات خود در حوزه وظایف ذاتی‌شان عمل کنند تا این نقاط حادثه‌خیز اصلاح شوند.

فرماندار شوشتر بیان کرد: امسال در حوزه حمل و نقل حدود ۲۲ پروژه در حوزه راه‌ها در قالب اعتبارات استانی تعریف شده که در این پروژه‌ها مطالعه، اصلاح برخی نقاط حادثه‌خیز و نگهدرای و بهسازی جاده‌ها دیده شده است.

دهدشتی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: در پروژه‌های سال ۱۴۰۰ نیز پروژه احداث تقاطع غیر همسطح شهر شهید شرافت که به عنوان یکی از نقاط بسیار حادثه‌خیز بود، آغاز شده است.