پرواز تهران-یاسوج شرکت پارس ایر برقرار شد

پرواز تهران-یاسوج شرکت پارس ایر برقرار شد

مدیر فرودگاه یاسوج گفت: با پیگیری مسئولان استانی و کشوری پرواز تهران-یاسوج-تهران شرکت پارس ایر به طور مجدد برقرار شد.

عنایت انصاری فرد روز یکشنبه اظهار داشت: در پی لغو پروازهای مسیر تهران-یاسوج-تهران شرکت هواپیمایی پارس، با توجه به  کم شدن تعداد پروازها و حجم مسافران و به زحمت افتادن مردم استان جهت تردد و با درخواست مسئولین اجرایی و قضایی استانی از جمله استاندار کهگیلویه و بویراحمد،  نماینده مردم بویراحمد  و مارگون و دنا رئیس کل دادگستری، دادستان مرکز استان و مدیر فرودگاه شهدای یاسوج، با پیگیری‌های مؤثر محمدرضا سیاهپور معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران و برگزاری جلساتی با مدیرعامل شرکت، مقرر شد پروازهای روز دوشنبه به طور مجدد از سوم مرداد ماه در مسیر تهران-یاسوج-تهران توسط شرکت پارس ایر برقرار شود.

وی افزود: با توجه به مذاکرات صورت گرفته با کاپیتان نصرفرد مدیرعامل شرکت هواپیمایی پارس، امیدواریم در چند ماه آینده با اضافه شدن تعداد پروازهای این شرکت، علاوه بر اینکه پرواز یکشنبه یاسوج برقرار شود پروازهایی هم در مسیر تهران-گچساران-تهران و یاسوج-عسلویه-یاسوج جهت رفاه حال هم استانی ها برقرار شود.

فرودگاه یاسوج بعد از فرودگاه شهرکرد مرتفع‌ترین فرودگاه کشور است با این تفاوت که فرودگاه شهرکرد در منطقه مسطح قرار دارد در حالی که فرودگاه یاسوج در کاسه قرار گرفته است و این شرایط را برای نشست و برخاست هواپیما خاص می‌کند.

فرودگاه یاسوج اکنون به گفته مدیر فرودگاه، کارشناسان هوانوردی و استاندار کهگیلویه و بویراحمد هیچ مشکل و مانعی برای افزایش پروازهای پروازهای مسافری تهران یاسوج و برعکس و دیگر شهرهای کشور ندارد.

هم اینک شرکت های هواپیمایی ماهان و پارس ۲ پرواز در هفته  در فرودگاه یاسوج دارند و راه اندازی پرواز های عسلویه، کیش و مشهد نیز در دستور کار متولیان فرودگاه یاسوج قرار گرفته است.