پرداخت کمک هزینه تحصیلی به خانواده زندانیان تحت پوشش در شیراز

پرداخت کمک هزینه تحصیلی به خانواده زندانیان تحت پوشش در شیراز
هدف ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای این خانواده‌ها می‌باشد

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شیراز ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مبلغ یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان زیر پوشش این نهاد پرداخت شده است افزود: از دیگر اقدامات این مرکز، توزیع ۹۰۰ دست پوشاک زمستانه به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بین مددجویان زیرپوشش است و علاوه بر خانواده‌های زندانیان، یک هزار بسته بهداشتی نیز بین زندانیان اندرزگاه نسوان توزیع شده است.

محمود قربانی یادآور شد: ماهیانه نیز با همت خیرین و درآمدهای انجمن، مبلغ ۲ میلیارد و ۱۸۴ میلیون ریال مستمری به حساب کلیه خانواده‌های زیرپوشش این مرکز پرداخت می‌شود و در صورت حمایت‌های خیرین این مبلغ افزایش می‌یابد.

وی تأکید کرد: هدف ما در انجمن پرداخت مستمری به خانواده‌ها نیست هدف ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای این خانواده‌ها می‌باشد و تا زمانی که شغل مناسبی نداشته باشند ماهیانه مستمری به آنان پرداخت می‌شود.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شیراز اظهار کرد: مؤسسه آموزشی امیدفردا آمادگی خود را برای آموزش و فراهم کردن زمینه اشتغال خانواده زندانیان جویای کار اعلام کرده است که پس از آموزش بتوانند آنان را به بازار کار معرفی کنند.