پایان میزبانی بسکتبالیستهای فارس با چهار برد متوالی

پایان میزبانی بسکتبالیستهای فارس با چهار برد متوالی

علی جمشیدپور – خبر جنوب / تیم نزاجا فارس با چهار برد متوالی که در شیراز به دست آورد پس از گلنور اصفهان در رده دوم گروه یک منطقه جنوب کشور قرار گرفت.
در چهارمین بازی از سری رقابت های بسکتبال لیگ دسته یک کشور تیم نزاجا فارس میزبان تیم اتحادنوین مرکزی بود.
این دیدار که در خانه بسکتبال شیراز برگزار شد با نتیجه نزدیک 60 – 56 به سود بلند قامتان شیرازی به پایان رسید.
شایان ذکر است که به همت هیات بسکتبال استان فارس در بین دو نیمه از بانوان پیشکسوت عرصه ورزش به مناسبت روز زن تجلیل و قدردانی شد.
 در همین ارتباط نیما شریفی مربی جوان تیم نزاجا در گفت و گویی کوتاه با سایت خبر جنوب بیان داشت: در ابتدا باید بگویم که با پول توجیبیمان تیم را تشکیل دادیم.البته تنها مسئولی که از تیم ما حمایت کردند آقای رئیسی بودند که پای کار بودند و به شکل گیری تیم خیلی کمک کردند.
شریفی با ذکر این مطلب که به دلیل مشکلات مالی در آستانه منحل شدن بودیم ابراز داشت: با کمک های حداقلی که به ما شد موفق شدیم تا این تیم را برای این دوره از مسابقات آماده کنیم. ما در آغاز راه هستیم و هم اکنون که سال اول تشکیل تیم می باشد با استفاده از بازیکنان سرباز در کنار بازیکنان با تجربه تلاش می کنیم تا به موفقیتی در خور استان فارس دست پیدا کنیم.
مربی نزاجا فارس گفت: با تلاشی که هیات بسکتبال استان در گرفتن میزبانی این دوره از مسابقات داشت، کمک شایانی به تیم نزاجا شد تا بتواند رتبه خود در جدول را با امتیاز میزبانی ارتقا بخشد.
همچنین اگر بخواهیم به لیگ برتر بسکتبال صعود کنیم حداقل به 2 یا 3 بازیکن خوب نیاز داریم.
شریفی در پایان با تشکر از کسانی که برای برگزاری این دوره از مسابقات تلاش کردند بیان کرد: امیدواریم که بتوانیم پاسخگوی محبت ها و حمایت های هواداران و مردم فارس باشیم. اگر مسئولین بتوانند کمک مالی به تیم ما کنند می توانیم قول دهیم که قهرمان لیگ دسته یک شویم.
در ادامه امیر الله وردی کاپیتان تیم نزاجا فارس با بیان این موضوع که با امتیاز میزبانی موفق شدیم به چهار برد ارزشمند دست پیدا کنیم ابراز داشت: تمام تلاشمان را کردیم که نهایت استفاده را از امتیاز میزبانی داشته باشیم که به لطف خدا در این امر موفق ظاهر شدیم. بازیکنان مصدومی داریم که اگر به تیم بازگردند قطعا نتایج بهتری کسب خواهیم کرد و سعی بر این داریم که بسکتبال شیراز را از رکودی که در این چند سال شاهدش بوده ایم خارج کنیم.
کاپیتان شیرازی تیم نزاجا با ابراز امیدواری برای حضور تماشاگران در سالن و تماشای ورزش مورد علاقه شان گفت: در چند سال گذشته که محدودیت ها باعث شده بود تا علاقه مندان به بسکتبال از تماشای این ورزش جذاب محروم شوند، بازی ها از حس و حال خوبی برخوردار نبود. انشاالله که با از بین رفتن ویروس کرونا تماشاگران و هواداران بتوانند در سالن های ورزشی حضور پیدا کنند.
وی افزود: با تشکیل تیم نزاجا امیدواریم که بتوانیم به جوانان مستعد انگیزه مضاعف برای پیشرفت در بسکتبال بدهیم.
الله وردی در پایان با تشکر از تلاش تمامی اصحاب رسانه برای پوشش خبری این دوره از مسابقات گفت: از همه کسانی که برای پیشرفت ورزش بسکتبال استان فارس تلاش می کنند صمیمانه تشکر می کنم. همچنین اصحاب رسانه که با سعه صدر برای نشان دادن قابلیت های ورزشی استان شبانه روز زحمت می کشند کمال سپاس را دارم.

عکس ها : کیمیا جبیری