پایان ماموریت آتش نشانان اهواز در متروپل

پایان ماموریت آتش نشانان اهواز در متروپل

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ماموریت آتش نشانان و امدادگران سازمان آتش نشانی اهواز در حادثه متروپل آبادان بعد از ۱۲ روز فعالیت شبانه روزی و طاقت فرسا به پایان رسید.

ابراهیم قنبری روز شنبه بیان کرد: با وقوع حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان در دوم خرداد ماه امدادگران سازمان آتش نشانی اهواز به کمک امدادگران آبادان رفتند و تا امروز به ماموریت خود ادامه دادند.

وی افزود: امدادگران آتش نشانی در فعالیت‌های مختلفی از جمله آواربرداری از ساختمان متروپل آبادان، امدادرسانی و یافت اجساد در زیر آوار حضور داشتند.

قنبری اظهارداشت: امروز ۱۴ خرداد ماه با اعلام آماده باش قرارگاه خاتم الانبیاء جهت پاکسازی و تخریب بخش‌های آسیب دیده، پایان کار امدادگران آتش نشانی در این حادثه اعلام شد.

وی افزود: ۱۲۰ آتش نشان از اهواز و ۸۰ آتش نشان از استان‌هایی همچون ایلام، فارس، اصفهان و تهران و شهرستان‌های ماهشهر، کارون، خرمشهر و آبادان برای آواربرداری و امدادرسانی به طور شبانه روز فعالیت داشتند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۱۳ دستگاه خودروی مجهز به تجهیزات امدادی در این حادثه از سوی آتش نشانی به کار گرفته شد.

روز دوم خرداد ماه جاری بخشی از برج ۲ قلوی متروپل آبادان فروریخت و تاکنون طبق اطلاعات رسمی ۳۷ کشته و ۳۷ زخمی برجا گذاشته است.