فیروز کریمی نیامده، رفت!

فیروز کریمی نیامده، رفت!

مدیران باشگاه صنعت نفت آبادان برای پایان همکاری با فیروز کریمی به توافق رسیدند تا حضور این مربی در لیگ برتر بیش از چند هفته به طول نینجامد.

این تصمیم به این دلیل از سوی اعضای هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان اتخاذ شد که فیروز کریمی سرمربی زردپوشان آبادانی چند روزی در تمرینات این تیم حاضر نشد و سرانجام تصمیم‌سازان باشگاه با تشکیل جلسه اضطراری رای به کنار گذاشتن این مربی گرفتند.

روابط عمومی باشگاه صنعت نفت آبادان در این خصوص اینطور اطلاع رسانی کرده است:« پس از نتایجی که فیروز کریمی با تیم صنعت نفت  در هفته های اخیر گرفته بود وی استعفای خود را به باشگاه اعلام کرد که هیات مدیره با این استعفا موافقت کردند.»

صنعت نفت آبادان با انتخابی عجیب که رضا پرکاس بود وارد مسابقات شد ولی مدیران این باشگاه خیلی روی تصمیمی که گرفته بودند نماندند و پرکاس پس از چهار مسابقه که با دو شکست مقابل آلومینیوم اراک وپرسپولیس همراه شد، یک تساوی مقابل فولاد  خوزستان و یک پیروزی مقابل هوادار دست به کار عجیب‌تری زدند و سرمربی خود را کنار گذاشتند.

گفتنی است، کریمی در جلسات تمرینی اخیر تیمش نیز غایب بود. باشگاه نفت آبادان اعلام کرده است طی روزهای آینده پس از بررسی گزینه های داخلی و خارجی، سرمربی تیم را معرفی خواهد کرد.

نفت آبادان در حال حاضر در قعر جدول رده بندی قرار دارد.