پایان این هفته فرصت پزشکی قانونی برای ارائه گزارش درباره مهسا امینی به اتمام می‌رسد

پایان این هفته فرصت پزشکی قانونی برای ارائه گزارش درباره مهسا امینی به اتمام می‌رسد

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: فرصت سه هفته ای پزشکی قانونی برای ارائه گزارش نهایی و رسمی خود درباره پرونده فوت مهسا امینی تا پایان این هفته به پایان می رسد و انتظار می‌رود این گزارش تا پایان این هفته به دست مجلس برسد.

محمدحسن آصفری درباره آخرین وضعیت روند پیگیری پرونده فوت مهسا امینی در مجلس، بیان کرد: پس از ماموریت رئیس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها به منظور پیگیری دقیق ابعاد پرونده مهسا امینی، دو جلسه با مسئولان نیروی انتظامی، پزشکی قانونی، سازمان اورژانس و دیگر مسئولان برگزار و گزارش های مقدماتی از دستگاه های مربوطه اخذ شد.

وی در ادامه اظهار کرد: اکنون ما منتظر نظر نهایی پزشکی قانونی هستیم تا پس از دریافت گزارش، جمع بندی نهایی صورت گرفته و گزارش کمیسیون درباره ابعاد پرونده به صحن مجلس و مردم ارائه شود.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور، با بیان اینکه پزشکی قانونی به ما اعلام کرده بود که ظرف دو الی سه هفته نظر نهایی و رسمی خود را به مجلس اعلام می کند، اظهار کرد: بر این اساس پایان این هفته فرصت سه هفته ای پزشکی قانونی به پایان می رسد و باید گزارش نهایی و رسمی پزشکی قانونی به مجلس ارائه شود.