پاس گل فیفا به هواداران آرژانتین

پاس گل فیفا به هواداران آرژانتین

 با تصمیم فیفا مبنی بر فروش ۱۰ هزار بلیت دیگر برای فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر میان آرژانتین و فرانسه، ‌جنون واقعی در بین هواداران آرژانتین به راه افتاد.

چیزی که تمام آرژانتین برایش فریاد می‌زد بالاخره به دست آمد و فیفا روز گذشته از فروش ۱۰ هزار بلیت دیگر برای فینال بزرگ جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بین آلبی سلسته و فرانسه خبر داد.

تصمیم فیفا برای فروش ۱۰ هزار بلیت دیگر در سایت رسمی خود درست زمانی گرفته شد که هجوم هواداران آرژانتینی برای تماشای زنده فینال جام جهانی به دوحه دوچندان شد؛ البته باز شدن بلیت‌های جدید برای فروش منحصر به هواداران آرژانتینی نبود، زیرا فیفا بلیت‌ها را بدون تمایز ملیت منتشر کرد.

این تصمیم فیفا همچنین برای جلوگیری از فروش بلیت در بازار سیاه خیابان‌های دوحه است؛ ‌جایی که یک بلیت ۵۰۰ درصد بیشتر از ارزش اصلی خود قیمت‌گذاری می‌شود. اتفاقی که در بازی کرواسی و آرژانتین صدای هوادار آلبی سلسته را درآورد؛ زیرا برخی از صندلی‌ها که ارزش آنها هزار دلار بود، به قیمت ۵ هزار دلار فروخته شد و صدها هوادار آرژانتینی اعلام کردند که بلیت ۷۰۰ دلاری تقریباً ۴ هزار دلار فروخته شده است.

گفته می‌شود در فینال جام جهانی که روز یکشنبه بین دو تیم فرانسه و آرژانتین برگزار خواهد شد، از ۹۰ هزار صندلی ورزشگاه لوسیل، ۴۵ هزار صندلی برای آرژانتینی‌ها اختصاص دارد. این بازی در ورزشگاه لوسیل از ساعت ۱۸:۳۰ برگزار می‌شود.