وعده وزیر راه قطر در مورد رفع موانع همکاری حوزه حمل و نقل با ایران

وعده وزیر راه قطر در مورد رفع موانع همکاری حوزه حمل و نقل با ایران

وزیر حمل و نقل و ارتباطات دولت قطر گفت: موانع پیش روی حوزه حمل و نقل و انتقال مسافران قطری و ایرانی به هر ۲ کشور برطرف می‌شود.

جاسم بن سیف السلیطی عصر یکشنبه در سفر به کیش در دیدار با وزیر راه و شهرسازی ایران اظهار داشت: جام جهانی از موارد مهم همکاری‌های مشترک بین ایران و قطر است که رفع موانع پیش روی این همکاری‌ها موجب گسترش روابط دوجانبه بین ۲ کشور را به دنبال خواهد داشت.

وی اضافه کرد: در راستای همکاری‌های مشترک، علاقه‌مند به ارائه و ایجاد برخی تسهیلات برای اعزام تماشاگران ایرانی برای عزیمت به قطر هستیم و این مساله مستلزم همکاری‌های دوجانبه بین وزارتخانه‌های حمل و نقل و ارتباطات کشور ما و راه و شهرسازی ایران است.

السلیطی یادآور شد: در خصوص همکاری‌های ۲ جانبه دیگر نیز مذاکراتی خواهیم داشت و ان شاالله فایده آن به ۲ ملت دوست خواهد رسید.

وزیر حمل و نقل و ارتباطات دولت قطر گفت: بدون شک توصیه‌های امیر قطر و توصیه‌های آقای رئیسی رییس جمهوری ایران در سفر اخیر وی به قطر همکاری‌های دو جانبه را توسعه و افزایش می دهد.

وی با تبریک صعود ایران به جام جهانی اضافه کرد: بدون شک ایران بازیگر اصلی منطقه است و علاوه بر همکاری در زمینه شرکت های هواپیمایی در سایر حوزه‌ها از جمله دریایی نیز استقبال می‌کنیم.