وزیر ورزش و جوانان: دهکده ورزشی نظیر دهکده المپیک در فارس ساخته می شود

فارس پیشانی ورزش قهرمانی در کشور است

وزیر ورزش و جوانان: دهکده ورزشی نظیر دهکده المپیک در فارس ساخته می شود

 وزیر ورزش و جوانان گفت: فارس پیشانی ورزش قهرمانی در کشور است، از این رو طی چهار سال آینده مجموعه کامل ورزشی در فارس ایجاد و به بهره برداری می‌رسد.

سید حمید سجادی عصر جمعه در آئین اختتامیه سی امین دوره مسابقات جهانی بدمینتون بیان کرد: هم افزایی میان دستگاه‌های مختلف در استان فارس موجب شد سی امین دوره مسابقات بدمینتون فجر به خوبی در شیراز برگزار شود.

وی اضافه کرد: حضور مدیران ارشد استان در این مسابقات نشان دهنده آن است که پیوند عمیقی میان دولت و مجلس و کارگزاران انقلاب وجود دارد

وزیر ورزش و جوانان با خاطرنشان ساختن این موضوع که فدراسیون بدمینتون یکی از موفق ترین فدراسیون‌های ورزشی در کشور است عنوان کرد: نظمی که در برگزاری مسابقات فجر وجود دارد زبانزد تمامی فدراسیون‌های کشور بوده و استمرار برگزاری این مسابقات می‌تواند جایگاه ایران را در جهان بهبود دهد.

او ادامه داد: امید است میزبانی شایسته فارس همچنان ادامه داشته باشد و موجب رونق و پایدار این ورزش در کشور شود لازم به ذکر است که فارس همواره بر تارک ورزش کشور درخشیده و پیشانی ورزش قهرمانی کشور است.

سجادی ادامه داد: استان فارس در مسابقات جهانی کشتی، المپیک و بازهای آسیایی نماینده نماینده‌هایی داشت که برای استان و کشور افتخار آفرینی کرده و مدال‌های رنگارنگی به ارمغان آورده‌اند.

به گفته وزیر، استان فارس ظرفیت‌های بی بدلیلی در ورزش‌های زمستانی داشته و می‌توان با ایجاد دهکده ورزشی از این ظرفیت به گونه‌ای استفاده کرد که توسعه ورزش قهرمانی را شاهد بود.