واکنشها به ادا و اطوار مدافع آلمان که بد تنبیه شد!

واکنشها به ادا و اطوار مدافع آلمان که بد تنبیه شد!

شکست ناباورانه آلمان برابر ژاپن که به واسطه همگروهی با اسپانیا و دشواری بازی برابر آنها، مانشافت را در آستانه حذف از جام جهانی قرار داده است، یک حاشیه بسیار جالب در بر داشت.

آنتونیو رودیگر، ستاره تیم فوتبال رئال مادرید که پیش از این هم سابقه انجام حرکاتی جالب در هنگام دویدن را در کارنامه دارد، در دقیقه 64 مسابقه روی پاس ضرب‌داری که برای تاکوما آسانو ارسال شده بود، بعد از اینکه خیالش از نرسیدن بازیکن ژاپن به توپ راحت شد، با حالتی که پیش از این هم در چلسی نمونه‌اش را نشان داده بود و سعی در کری‌خوانی داشت، با تغییر طول گام‌ها و میمیک صورتش، به نوعی حریف را کوچک کرد.

رودیگر که در دقیقه شصت و چهار بازی با این شیرین‌کاری نابه‌هنگام بازیکنان ژاپنی را برای بازگشت به این دیدار مصمم کرد، در دقیقه نود مات و مبهوت از نتیجه بازی، احتمال با به این موضوع فکر می‌کند که چه وقت انجام دادن این حرکت بود!

اما داستان برای این بازیکن در ادامه بازی اصلا خوب پیش نرفت. در هشتاد و سومین دقیقه مسابقه، آسانو بعد از یک کنترل توپ اولیه درخشان، با جا گذاشتن مدافعین آلمان دروازه نویر را از زاویه بسته باز کرد تا رودیگر به بهت فرو برود.

اتفاقی که سوژه فضای مجازی شده و بیشتر کاربرانی که حول مسابقه آلمان و ژاپن توییت کرده‌اند، گریزی هم به این صحنه زده و رودیگر را به خاطرش حسابی سرزنش کردند.

البته که این حرکت رودیگر برای اولین بار انجام نشد و او پیش از این هم در لباس چلسی و رئال حرکاتی از این دست را بارها به نمایش گذاشته بود.

کاربری با انتشار ویدیوی این صحنه نوشت: رودیگر و یارانش نوادگان سوباسا را به تمسخر گرفتند اما او در صحنه مشابه بعدی مثل موشک از کنار آنها رد شد و دروازه نویر را به مانند عبور دادن سوزن از یک فضای کم، باز کرد.

آلمان زمانی بازی را به ژاپن باخت که رودیگر دویدن به این سبک را شروع کرد.

کاربری اسپانیایی با انتشار دو عکس از رودیگر نوشت: او دیوانه است. وقتی بازی را برده پاهایش را بالا می‌گیرد و وقتی در حال باخت است، دستانش را بالا می‌آورد!