واکنش چند انگلیسی معروف به برد پرگل برابر ایران

واکنش چند انگلیسی معروف به برد پرگل برابر ایران

پیروزی پرگل تیم ملی انگلیس برابر ایران با واکنش‌های زیادی در این کشور روبرو بوده است.

تیم ملی انگلیس امروز در یک بازی یک طرفه و با ارائه نمایشی کم‌نقص موفق شد ایران را با نتیجه 6-2 شکست دهد تا نشان داده باشد که یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی قطر محسوب می شود.

این پیروزی پر گل انگلیس با واکنش‌های جالبی در این کشور مواجه شده که در اینجا برخی از آنها را می‌خوانیم.

ریو فردیناند، مدافع سابق تیم ملی انگلیس: "اقتداری که جود بلینگهام در زمین مسابقه از خود نشان می‌دهد بسیار فراتر از سن و سال اوست. او یک فوتبالیست افسانه‌ای است که در این سن و سال چنین نمایشی را در جام جهانی ارائه می دهد. ما با هافبک های بزرگی در زمان خود بازی کرده ایم اما هیچ کدام از آنها شبیه او نبوده اند. من نمی گویم که او بهتر است یا قرار است به خوبی همه آنها باشد، اما در این سن هیچ یک از آنها کاری را که او انجام می دهد، انجام نمی‌دادند."

جرمین جناس، هافبک سابق تیم ملی انگلیس"جود بلینگام واقعا می‌تواند هر کاری که می خواهد انجام دهد. بلینگهام مانند استیون جرارد و فرانک لمپارد است. بهترین کیفیت امروز انگلیس ضد پرس آنها بود که او در خط مقدم آن بود."

راب گرین دروازه‌بان سابق سه شیرها: "این یک شروع عالی از تیم ملی انگلیس بود. آنها در برخی از بازی های اخیر خود بی‌فکر به نظر می‌رسیدند اما در مسابقه امروز چنین چیزی وجود نداشت."

آلن شیرر، اسطوره فوتبال انگلیس: "همه چیز به یک شروع خوب بستگی دارد و شما می دانید که این موضوع چقدر روی اعتماد به نفس تاثیر دارد. شروع بازی و ادامه آن توسط انگلیس فوق‌العاده بود. هر بار که جلو رفتند واقعا خطرناک ظاهر می‌شدند. هر بازیکنی وظیفه خود را به خوبی انجام می داد و این اتفاق چشمگیری بود. و در نهایت، جود بلینگام، او باورنکردنی بود."