هوادار منحوس: عاق والدین مرا به این روز انداخت!

هوادار منحوس: عاق والدین مرا به این روز انداخت!

هواداری که با پوشیدن پیراهن هر تیمی، شکست خورده از ورزشگاه خارج می شود، مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.

 طی روزهای گذشته، تصاویری از یک هوادار با لباس تیم های مختلف در فضای مجازی منتشر شد. شخصی که با حضور در قطر، برای تماشای بسیاری از مسابقات، راهی استادیوم ها شده بود. تا به اینجا، همه چیز عادی به نظر می رسد. اما داستان زمانی جالب می شود که با دقت به لباس های مختلفی که این هوادار پوشیده، می بینیم تمامی تیم های مورد علاقه او، از جام جهانی کنار رفته اند.

این داستان زمانی جالب تر شد که ساعاتی پیش از آغاز دیدار آرژانتین و کرواسی، تصویری از این هوادار با لباس کروات ها در فضای مجازی منتشر شد و عجیب تر اینکه این بار نیز تیمی که محمد الحجری معروف به ماجومبا از آن حمایت کرده بود، بازی را واگذار کرد.

ماجومبا که یک سلبریتی عمانی است، مورد توجه بسیاری از رسانه ها قرار گرفته است. او در پایان دیدار آرژانتین و کرواسی، مقابل دوربین شبکه بین اسپورت قرار گرفت. مکالمه او با مجری این شبکه که تماما با خنده و شوخی همراه بود را می خوانیم.

* در خدمت محمد الحجری هستیم. معروف به هوادار منحوس. ببخشید که شما را با این اسم صدا می زنم.
نه راحت باش. چیزی که واقعیت دارد را باید بگویید (با خنده)

 بیشتر بخوانید 

پیشنهاد مالی به هوادار بدشگون جام جهانی

* می بینم که پیراهن کرواسی را پوشیدی و کرواسی هم شکست خورد.
نمی دانم چرا پیراهن هر تیمی را می پوشم شکست می خورد. واقعا دلیلش را نمی دانم. شاید به خاطر عاق والدینم و عدم رضایت آنها باشد (با خنده) نمی دانم دلیلش نافرمانی از خداست. واقعا نمی دانم چرا اینگونه می شود. من از هر تیمی که حمایت می کنم می بازد.

* چرا اینگونه می شود؟
الله اعلم. هر تیمی را تشویق کردم، حذف شد. در بازی افتتاحیه از قطر حمایت کردم، به اکوادور باخت. در دیدار آرژانتین با عربستان، لباس آرژانتین را پوشیدم، شکست خورد. لباس سنگال را بر تن کردم، به هلند باخت. از برزیل حمایت کردم، برابر کرواسی مغلوب شد. برای تشویق پرتغال به استادیوم رفتم، از کره جنوبی شکست خورد. از کره جنوبی مقابل برزیل حمایت کردم، حذف شد. لباس هلند، پرتغال و اسپانیا را در مرحله یک چهارم نهایی پوشیدم، همگی حذف شدند و امشب نیز نوبت به کرواسی رسید.

* خب برای بازی بعدی بیا و از فرانسه حمایت کن (خنده)
شاید باور نکنید ولی به خدا قسم بعضی وقت ها از شب تا صبح نمی خوابم و به این فکر می کنم چرا هر کاری می کنم، نمی شود. چرا همه تیم ها حذف می شوند. بعضی از مردم فکر می کنند من جادوگرم (با خنده). من نمی دانم چرا این اتفاق می افتد. شاید خواست خداست. هر تیمی را که انتخاب می کنم، می بازد. واقعا نمی دانم چه بگویم.

* چطوری این تیم ها را انتخاب می کنی؟ مثلا وقتی می خواهی به ورزشگاه بروی، چطور لباس یکی از تیم ها را می پوشی؟
بخدا نمی دانم. اتفاقی است. مثلا من بعضی اوقات می خواهم تیم ضعیف تر را انتخاب کنم تا آنها را در ورزشگاه تشویق کنم، ولی تیم ضعیف تر شکست می خورد. حتی وقتی سراغ تیم قدرتمند هم رفتم، باز هم شکست خورد (با خنده).

* برای بازی مراکش می خواهی چکار کنی؟
نه من مراکشی ها را دوست دارم.

* خواهش می کنم سمت مراکش نرو. لباس فرانسه را بپوش (با خنده)
من می ترسم که این اتفاق برای مراکشی ها برعکس رخ دهد (در این لحظه هواداران مراکش نیز وارد کادر فیلمبرداری شدند و از او خواستند پیراهن مراکش را نپوشد)

گفتگوی جالب بین اسپورت با این هوادار منحوس به پایان رسید ولی نکته جالب این است که ویدیویی از اشرف بن عیاد، خبرنگار معروف مراکشی که ساکن اسپانیاست، منتشر شده و او از ماجومبا درخواست می کند برای بازی امشب، لباس فرانسه را بر تن کند.

بن عیاد با لحنی خنده دار از این هوادار منحوس می خواهد در ازای دریافت 50 یورو، با لباس خروس ها راهی استادیوم شد تا بدین صورت فرانسه برابر مراکش مغلوب شود.