هندبال فارس صاحب آکادمی شد

رئیس هیئت هندبال فارس از راه‌اندازی نخستین آکادمی هندبال استان در شهرستان کازرون خبر داد

هندبال فارس صاحب آکادمی شد

هندبال تنها رشته استان فارس است که هم در لیگ برتر آقایان و هم در لیگ برتر بانوان حضوری پرقدرت دارد و به طور کلی رشته اول استان فارس در ورزش های تیمی محسوب می شود و بزودی  قرار است که با تلاش مدیریت باشگاه شهید شاملی کازرون، آکادمی هندبال در این شهرستان افتتاح شود.

رضا غلامشاهی، رئیس هیئت هندبال استان فارس در این خصوص گفت: با توجه به وضعیت خوب هندبال کازرون و پتانسیل های بالای این شهر، تصمیم گرفته شد که آکادمی شهید شاملی کازرون آغاز به کار کند.

وی بیان کرد: با صحبت هایی که مدیریت باشگاه با آقای سرگی لیکولنکوسرمربی روس تبار تیم ملی جوانان انجام دادند، مدیریت این آکادمی به ایشان سپرده شد و برنامه های خوب و جامعی هم تدوین شد.

رئیس هیئت هندبال استان فارس ادامه داد: آقای لیکولنکو هم به بنده و هم به باشگاه شهید شاملی برنامه ۵ ساله ارائه داده اند و امیدواریم در این مدت بتوانیم در عرصه هندبال پایه هم به یکی از قطب های برتر کشور تبدیل شویم.

رضا غلامشاهی افزود : سعی می کنیم از پتانسیل های این مربی در سطح استان استفاده کنیم و هیئت در نظر دارد با برگزاری کلاس ها و دعوت از ایشان به عنوان مدرس، از تجربیات وی که در رده های پایه عملکرد قابل قبولی داشته نهایت استفاده را ببریم.