چشم به راه بازیکنان کلیدی « فجر»

چشم به راه بازیکنان کلیدی « فجر»

علی اصغر کلانتری در کنفرانس خبری قبل از بازی هفته سیزدهم با بیان اینکه شرایط مشابهی در این مقطع زمانی بر دو تیم فجر و ذوب آهن حاکم است ابراز داشت: با شناختی که از تیم ذوب آهن داریم، امیدوارم که شاهد بازی خوبی باشیم. مطمئناً تیمی که تلاش بیشتری داشته باشد و از موقعیت ها بهتر استفاده کند صاحب 3 امتیاز این دیدار خواهد شد.

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی گفت: فوتبالمان بالا و پایین زیاد داشته است. با تجاربی که در این سال ها به دست آورده ایم تلاش می کنیم تا نقاط ضعفمان را پیدا و رفع کنیم و نقاط قوتمان را بیشتر کنیم. انشاالله برای رقم زدن شرایطی بهتر مسئولین، کادر فنی، بازیکنان و هواداران دست در دست هم داده اند تا روز به روز بهتر شویم.

وی با بیان این موضوع که امیدواریم بتوانیم از بازیکنانی که مصدومیتشان رفع شده استفاده کنیم اظهار کرد: هر مربی دوست دارد که از بازیکنان تاثیر گذار خود استفاده کند. حال اگر بازیکن مصدوم شده باشد، همه چشم به راه بازگشتش هستند. امیدوارم که شرایط برای استفاده از چندین بازیکن کلیدیمان مانند فرزان دانا فراهم شود.

در چارچوب هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر کشور فجر شهید سپاسی شیراز فردا دوشنبه 13 دی از ساعت 16:15 دقیقه در اصفهان به مصاف ذوب آهن می رود.