هفته اول لیگ تیراندازی در رشته تپانچه بادی ده متر برگزار شد

هفته اول لیگ تیراندازی در رشته تپانچه بادی ده متر برگزار شد

هفته اول لیگ تیراندازی تپانچه بادی ده متر با حضور 30 تیرانداز در قالب هشت تیم در تاریخ چهاردهم مرداد ماه در سالن تیراندازی هاتف در ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز برگزار شد که تیراندازان در سه راند و یک فینال با هم به رقابت پرداختند.

این دوره از مسابقات که یادواره پیشکسوت قهرمان  مرحوم سید غلامحسین قاضی اردکانی می باشد با حضور تیمهای برتر شیراز و شهرستان های استان برگزار شد.
در پایان این رقابت  هشت تیرانداز برتر به اسامی : حامد طالبان پور ( نظام مهندسی فارس)، علیرضا شفیعی ( شهرداری شیراز)، سحر ایراندوست ( تکین)، حمید تدین ( داراب)، محمد عدلی( داراب) ، مانی خزائلی (فجر)، ابوذر یونسی ( مقاومت) و الهه عطاء اللهی (تکین) به فینال راه یافتند که در پایان یک فینال نزدیک و مهیج  علیرضا شفیعی از تیم شهرداری شیراز مقام اول ، حمید تدین از داراب مقام دوم و حامد طالبان پور از تیم نظام مهندسی ساختمان فارس به مقام سوم دست یافتند.         در رده بندی تیمی نیز تیم های نظام مهندسی ساختمان فارس ، داراب، حافظ و تکین با پیروزی برابر حریفان به دو امتیاز دست یافتند.
داوری این مسابقات بعهده خانم ها و آقایان محبوبه طباطبایی نژاد ( سرداور) ، لیلا زارعی ، حسن اکبری ، مهدی اعتمادی و عنایت اله سیار بود.