نماینده مجلس: برخی در شرکت‌های دولتی حقوق ۴۰۰ میلیون تومانی می‌گرفتند

با اقدام مجلس بیشترین میزان حقوق به ۳۵ میلیون تومان کاهش یافت

نماینده مجلس:  برخی در شرکت‌های دولتی حقوق ۴۰۰ میلیون تومانی می‌گرفتند

نماینده شاهرود و میامی در مجلس شامگاه شنبه در نخستین شورای اداری شاهرود در سال جاری که به میزبانی فرمانداری ویژه این شهرستان تشکیل جلسه داد با بیان اینکه برخی در شرکت‌های دولتی حقوق‌های ۴۰۰ میلیون و حتی ۵۰۰ میلیون تومانی دریافت می‌کردند، تاکید کرد: با اقدام مجلس بیشترین میزان حقوق به ۳۵ میلیون تومان کاهش یافت.

علی اصغر خانی با بیان اینکه این دست حقوق‌ها مکلف به پرداخت مالیات نیز شدند، ابراز کرد: مجلس به موضوع حقوق‌های نجومی ورود جدی دارد چرا که این موضوع سبب شده بود تا مردم نسبت به این نوع حقوق دادن بی اعتماد شوند.

عضو خانه ملت با بیان اینکه با تلاش مجلس شورای اسلامی همچنین بودجه‌های بخشی ۳۰ درصد افزایش یافته است، گفت: در مجلس و کمیسیون تلفیق طی نشست‌های متعددی که داشتیم تا جای ممکن از اختصاص بودجه در حوزه‌هایی که به نفع کشور نبود، جلوگیری شده است تا بتوانیم در کیفی کردن بودجه اقدام عملیاتی را صورت دهیم.

خانی درباره مهمترین اتفاقاتی که در سال گذشته در مجلس و کمیسیون تلفیق ابراز داشت: دولت با کار کارشناسی و قانع کردن مجلس توانست مقوله حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی را نیز انجام دهد که به نظر می‌رسد از جمله مهمترین رخدادهای اقتصادی کشور محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه با تلاش‌هایی که صورت گرفت در مجلس بودجه به سمت تولید، اشتغال و عمران جهت پیدا کرد، تاکید داشت: این موضوع می‌تواند در ارتقای کیفی بودجه تأثیرگذار باشد.