نماینده آبادان: خوزستان، آبادان و خرمشهر درگیر عبدالخاطی‌هاست

نماینده آبادان: خوزستان، آبادان و خرمشهر درگیر عبدالخاطی‌هاست

نماینده آبادان در مجلس با بیان اینکه خوزستان، آبادان و خرمشهر درگیر عبدالخاطی‌هاست، از قوه قضائیه خواست تا مسببین این حادثه را شناسایی و با جدیت پیگیری و اقدام کند.

سیدمحمد مولوی در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی ضمن تسلیت درگذشت جانباختگان حادثه ساختمان متروپل آبادان از ابراز همدردی رئیس مجلس تشکر کرد و گفت: اینک که حادثه غم‌انگیز ریزش ساختمان متروپل مردم نجیب آبادان را عزادار و داغدار کرد، آیا وقت آن نرسیده است که فریاد مظلومیت آبادان شنیده شود؟ خوزستان، آبادان و خرمشهر درگیر عبدالخاطی‌ها است.

نماینده آبادان در مجلس با بیان اینکه فساد در آبادان و خرمشهر بیداد می‌کند افزود: چقدر فریاد بزنیم؟ از دستگاه قضا انتظار داریم مسببین این حادثه و کسانی که منجر به این حادثه شده‌اند را شناسایی و با جدیت پیگیری و اقدام کند. آبادان منتظر انجام همین حداقل‌هاست.

 همچنین در این نشست مجتبی محفوظی در تذکر شفاهی گفت: سلام بر آبادان زخمی و خونین، آبادان ناآبادی که علی الظاهر قرار نیست زخم‌هایش التیام یابد، چرا که هر روز شاهد مصیبت عظمایی هستیم.

نماینده آبادان بیان داشت: آنچه امروز خون و اشک آبادانی‌ها را سرازیر کرده حاصل بی تدبیری‌های مدیریت 34 ساله است؛ از پایان جنگ تحمیلی تا به امروز.

وی با اشاره به موضوع حادثه ساختمان متروپل آبادان مطرح کرد: آنچه که وزارت کشور باید سریعاً اقدام کند؛ اول تسریع در آواربرداری و خارج کردن افراد محبوس در زیر آوار ضمن حفظ ایمنی کامل است. دوم بررسی همه جانبه موضوع و تشخیص عاملان و مقصران حادثه.

وی از دادستانی کل کشور خواست ضمن بررسی ابعاد حادثه، نسبت به متخلفین و مقصران برخورد قاطع کند.

محفوظی تصریح کرد: ان شالله روزی برسد که با حمایت مجلس انقلابی و دولت مردمی شاهد تکرار اینگونه حوادثه تلخ و غم انگیز نباشیم.