نمایش «محشر» دارای غنای رسانه‌ای و محتوایی است

نمایش «محشر» دارای غنای رسانه‌ای و محتوایی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به اینکه نمایش«محشر»غنای رسانه‌ای و محتوایی دارد، گفت: در محشر به نقش عمل صالح و عمل فاسد در چگونگی زندگی پس از مرگ تاکیدات خوبی شده است.

حجت الاسلام حسن قانع ظهر چهارشنبه با حضور در محل اجرای نمایش محشر، افزود: توفیق حضور در جمع مردم ولایتمدار سومین حرم اهل بیت (ع) را داشتم که از نمایش محشر که دارای محتوای مذهبی و دینی است، استقبال پرشوری کرده اند.

وی ادامه داد: از تمام دست اندرکاران تهیه محشر، شهرداری شیراز، مجموعه سپاه فجر، سازمان اوج و تمام اجراکنندگان این رویداد فاخر فرهنگی تشکر می‌کنم و معتقدم محشر دارای استانداردهای لازم یک اجرای زنده را داشت و از نور و صدا و صحنه به زیبایی برای خلق یک فضای نمایشی و فضای معنوی استفاده شده و بر مخاطب تأثیر مطلوبی دارد.

حجت الاسلام قانع اظهار کرد: محشر دارای غنای رسانه‌ای و محتوایی است و به موضوع معاد به خوبی می‌پردازد و به گفته پیامبر اسلام، زیاد یاد کردن از مرگ را مورد تاکید قرار داده اند و محشر یک کار زنده تأثیرگذار است که از آیات قرآن و روایات برگرفته شده و به آموزه‌های ولایت، زیارت امام حسین (ع)، شهادت و شهدا و … به خوبی پرداخته است و در کنار عمل صالح و عمل فاسد، مسئله ایمان مطرح است که عمل صالح، سوخت ایمان را تأمین می‌کند و در نمایش محشر شاهد تمرکز خوبی بر عمل صالح و عمل فاسد هستیم و لازم است بر مقوله ایمان و مباحث اصول دین اسلام می‌توان بیشتر در این نمایش پرداخت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس اضافه کرد: جهاد تبیین یک واجب فوری قطعی عینی و مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است و در محشر برای نشان دادن ظرفیت‌های حاکمیت و حکومت اسلامی و خصوصاً نظام اسلامی می‌توان اقدامات بیشتری در پیش گرفت.