نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی درعسلویه برگزار می شود

نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی درعسلویه برگزار می شود

فرماندار عسلویه از برگزاری نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی در شهرستان عسلویه خبرداد.

 سیدعلی هاشمی صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران از برگزاری نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی از منظر مقام معظم رهبری در شهرستان عسلویه خبر داد.

فرماندار عسلویه افزود: این نشست باهدف تبیین و شناخت بیشتر اندیشه‌ها و دیدگاه‌های حکیمانه مقام معظم رهبری در موضوع حقوق بشر آمریکایی با همت دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری و سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با مشارکت ستاد استانی به ریاست استاندار بوشهر و با حضور اندیشمندان و سخنرانان کشوری در شهرستان عسلویه برگزار می‌شود.

فرماندار عسلویه و دبیر نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی بیان کرد: این نشست روز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت در سالن همایش‌های سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی برگزار خواهد شد.

وی برگزاری این نشست تخصصی در استان بوشهر و شهرستان عسلویه را حائز اهمیت دانست و بیان کرد: این همایش بنا بود در جنوب کشور و در یکی از استان‌های جنوبی برگزار شود که نهایتاً استان بوشهر و شهرستان عسلویه برای برگزاری این نشست انتخاب شد که مایه افتخار است.

وی گفت: امیدواریم که بتوانیم با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در شهرستان و با بهره گیری از فکر و اندیشه نخبگان بومی استان بوشهر و شهرستان عسلویه و نیز از پتانسیل صنایع مستقر در منطقه پارس جنوبی در هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن این همایش اهتمام ورزیم.