«نشان هیئت»درشیراز طراحی شد

رونمایی در روزمیلاد حضرت علی اکبر(ع)

«نشان هیئت»درشیراز طراحی شد

«نشان هیئت» در شیراز طراحی شد و به مناسبت روز میلاد جوان کربلایی امام حسین(ع) به هیئت‌های مذهبی شیراز و برخی شهرستان‌های فارس اهدا می شود.

مسئول مجمع خانه طراحان انقلاب اسلامی استان فارس(بیت) گفت: دوشنبه ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۰ همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان مراسم رونمایی و اهداء نشان هیئات مذهبی شیراز و برخی شهرستان‌های فارس در سالن همایش‌های سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

سعید کریمی یادآور شد: این رویداد که ثمره کارگاه دو روزه «طراحی نشان هیات» است، به منظور کمک به زیباسازی فضای بصری هیئات‌های مذهبی منتخب و فعال شیراز توسط مجمع طراحان انقلاب فارس با همکاری حوزه هنری فارس برگزار شده است.

وی تصریح کرد: در کارگاه نشان هیئات حدود ۲۰هنرمند گرافیست گرد هم آمدند تا برای هیئات‌های مذهبی جوان و فعال، نشان طراحی کرده و به آن‌ها اهدا کنند. خروجی این کارگاه که حاصل تلاش هنرمندان شیرازی است دوشنبه با حضور مدیران هیئات مذهبی و مسئولین فرهنگی فارس طی مراسمی به هیئات‌های منتخب اهدا می شود.

خانه طراحان انقلاب اسلامی از زمستان سال ۹۸ با تقویت روحیه یادگیرنده و مشارکت‌جو و برخورداری از اساتید و مربیان و مدیران متخصص به فضائل علمی و اخلاقی، بستری برای شناسایی، عضوگیری، آموزش نیروهای مستعد انقلابی در عرصه‌های مختلف هنری و رسانه‌ای فراهم نموده و با اتخاذ سازو کاری ویژه به دنبال پرورش هنرمندانی مجاهد، خلاق، تعالی‌جو، تحول‌آفرین، انقلابی، آینده‌نگر، متعهد، امین و حق‌شناس خواهد بود.

«بیت» بنابرگفته مؤسسین با فراهم کردن زمینه‌ تولید و ‌نشر محصولات فاخر و هدفمند، در راستای کارآفرینی دانش‌بنیان هنری خواهد کوشید.