نخستین پزشک فوق‌تخصص جراحی عروق در بوشهر جذب شد

نیازی به اعزام بیماران به شیراز نیست

نخستین پزشک فوق‌تخصص جراحی عروق در بوشهر جذب شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با پیگیری‌های این معاونت برای نخستین بار در این استان پزشک فوق‌ تخصص جراحی عروق جذب شده است و از این پس نیازی به اعزام بیماران نیازمند جراحی عروقی به شیراز نیست. 
دکتر احمد یزدان‌پناه اضافه کرد: نخستین عمل جراحی عروق نیز توسط این پزشک در مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر با موفقیت انجام شد.
وی با بیان اینکه پیش‌ از این بیمارانی که در این استان نیازمند جراحی عروق بودند به شیراز اعزام می‌شدند، اظهار کرد: بیشتر بیماران نیازمند به جراحی عروق در استان بوشهر مصدومان تصادفی هستند و نیاز به اقدام فوری درمانی دارند که با حضور فوق تخصص جراحی عروق در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر این بیماران در مرکز این استان تحت عمل جراحی قرار می‌گیرند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به لزوم توسعه زیرساخت‌های درمانی این استان، بیان  کرد: جذب پزشکان فوق تخصص و تجهیز بیمارستان مرکز استان از اولویت‌های این معاونت است.
یزدان‌پناه ادامه داد: این نقطه عطفی در تکمیل زنجیره خدمات درمانی در استان بوشهر است تا بتوانیم نیازهای درمانی مردم  این استان را برطرف کنیم.