نخاله‌های رها شده در اهواز معادل ۲۳ هزار کامیون است

نخاله‌های رها شده در اهواز معادل ۲۳ هزار کامیون است

رییس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: نخاله‌های رها شده در اهواز معادل ۲۳ هزار کامیون برآورد شده که شهرداری به تنهایی توان جمع‌آوری این حجم نخاله ساختمانی از سطح شهر را ندارد.

سیاوش محمودی اظهار داشت: مشارکت دستگاه‌های مختلف و شرکت‌های بزرگ مستقر در این شهر برای خارج کردن این نخاله‌ها از سطح شهر ضروری است.

رییس شورای اسلامی شهر اهواز می گوید: در برخی شهر‌ها پسماند محله‌های مختلف در روز‌های زوج و یا فرد جمع آوری می‌شود که این طرح هزینه جمع‌آوری پسماند را به نصف کاهش داده و در نهایت کاهش هزینه‌های جاری مدیریت شهری را در پی دارد.

به گفته او طرح تفکیک زباله از مبداء به صورت جدی توسط شهرداری پیگیری می‌شود و موفقیت این طرح که از سال آینده به صورت جدی در مناطق شهرداری اهواز آغاز می‌شود، بستگی به مشارکت شهروندان است و با اجرای طرح تفکیک زباله از مبداء زمینه برای ساماندهی زباله‌گرد‌ها در اهواز فراهم می‌شود.

رییس شورای اسلامی شهر اهواز در ادامه افزود: آب گرفتگی منازل در فصل بارندگی از نگرانی‌ها جدی مردم در اهواز بود که با کار شبانه روزی و جهادی مدیریت شهری، امسال شاهد کاهش محسوس مشکل مردم در این زمینه بودیم و مدیران شهری اهواز برای دفع آب‌های سطحی و کاهش ماندگاری آب در سطح معابر شهری در ماه‌های اخیر شبانه روزی تلاش کردند که ثمره این تلاش‌ها جلب رضایت مردم بود.