نبود آب شرب پایدار در منطقه سادات محمودی به روایت نماینده مجلس

نبود آب شرب پایدار در منطقه سادات محمودی به روایت نماینده مجلس
اهالی منطقه سادات محمودی علی‌رغم ظرفیت‌های بالای گردشگری و منابع آبی از بسیاری از امکانات محروم است

نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در جمع مردم روستای درب کلات سادات محمودی که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، گفت: مردم دهستان ۱۲ هزار نفری سادات محمودی شهرستان دنا از نبود زیرساخت‌های اولیه از جمله آب شرب پایدار، راه ارتباطی مناسب، ارتباطات رنج می‌برند.
مهدی روشنفکر افزود: در سال ۱۳۹۵ مجموعه جمعیتی دهستان سادات محمودی ۱۰ هزار و ۱۵۶ نفر بود که اکنون بیش از ۱۲ هزار نفر رسیده و پتانسیل و شاخص تبدیل به بخش را دارد.
وی در ادامه خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: امیدواریم که در این روز عزیز مژده ارتقا دهستان سادات محمودی به بخش را به مردم بدهید.
نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پتانسیل‌های انسانی، معنوی، فرهنگی، گردشگری در سادات محمودی بیان کرد: یکی از پتانسیل‌های قابل توجه در این منطقه وجود آب است که با توجه به این ظرفیت می‌توانیم شاهد رونق و توسعه این منطقه باشیم.
وی افزود: یکی از دغدغه‌های مهم مردم در این منطقه اجرای طرح هادی در روستا‌ها می‌باشد که با استفاده از اعتبارات محرومیت زدایی می‌توان این مشکل را رفع نمود.
روشنفکر به مشکلات جاده ارتباطی، شبکه گازرسانی و آب‌رسانی در روستا‌های مازه‌کز، دشت‌بز و منج نیز گریزی زد و گفت: مشکل راه ارتباطی این روستا‌ها با در نظر گرفتن اعتبارات لازم به مرحله اجرایی خواهد رفت.