نابغه شیرازی ژیمناستیک ایران در پی کسب افتخاری دیگر

نابغه شیرازی ژیمناستیک ایران در پی کسب افتخاری دیگر

 نهمین دوره مسابقات ژیمناستیک هنری مردان آسیا از امروز در کشور قطر آغاز می‌گردد.

فرصتی دست داد تا احد کشاورز خبرنگار سرویس ورزشی خبر جنوب گفتگویی با "سعید رضا کیخا " پرافتخارترین ژیمناست کار کشورمان و دارنده چندین مدال ارزشمند مسابقات آسیایی و جهانی ژیمناستیک داشته باشد .

ابتدا قهرمان خوش اخلاق ورزش کشورمان از آمادگی خود برای حضور در این رقابت ها خبر داد و در ادامه به خبرنگار ما گفت: برای کسب افتخار در این رویداد معتبر از تمام توان خودم استفاده میکنم.

کیخا با بیان اینکه خود را برای حضور در سه رویداد معتبر شامل مسابقات آسیایی، جهانی و کشورهای اسلامی آماده می کند اظهار داشت: نخستین مسابقاتی که در سال جاری در پیش است، نهمین دوره رقابت‌های ژیمناستیک هنری قهرمانی آسیا می باشد و از امروز( چهارشنبه ) و به مدت 4 روز با شرکت 22 کشور در شهر دوحه قطر آغاز می شود که روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مسابقات مقدماتی و روزهای جمعه و شنبه مسابقات فینال رشته های مختلف برگزار خواهد شد.

وی در ادامه گفت: در این دوره از مسابقات استاد ناصر گلچین داور بین المللی استان فارس نیز به قضاوت می پردازد و اینجانب که در سال 2017 مدال برنز خرک حلقه و در سال 2019 مغولستان نشان نقره که بهترین مدال تاریخ ژیمناستیک ایران در مسابقات قهرمانی آسیا می باشد را کسب کردم  امیدوارم بتوانم مجدد  یک مدال ارزشمند دیگر برای میهن عزیزمان به ارمغان آورم.

گفتنی است، سعیدرضا کیخا تنها ژیمناست ایرانی است که تا کنون 2 مدال ارزشمند رقابت‌های قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد و برای کسب مدال در دوحه، یک اردوی فشرده و یک ماهه را به همراه تیم ملی در شهر الوند استان قزوین پشت سر گذاشته است.