موکب مردم آباده برای نخستین بار در اربعین برپا می‌شود

موکب مردم آباده برای نخستین بار در اربعین برپا می‌شود

مدیر موکب مردم آباده گفت: برای اولین بار مردم آباده توفیق خدمتگزاری زائران اربعین اباعبدالله را پیدا می‌کنند و موکب مردم امام‌رضایی آباده در جاده نخلستان نجف_کربلا برپا می‌شود.

سجاد یوسفی افزود: موکب مردم آباده برای سال اول در جاده نخلستان نجف_کربلا برپا می‌شود و مردم آباده توفیق خدمت به زائران اباعبدالله را پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: این موکب که توسط هیئت عاشورائیان منتظر در اربعین مدیریت می‌شود، نظر به گرمای هوا اولویت نخست آن در ارائه خدمات، اسکان مطلوب و نیز تامین آب شرب و شربت خنک و ایجاد سازه‌های جلوگیری کننده از شدت گرما برای زائران پیاده است.

یوسفی در خصوص خدمات موکب‌های اربعین اضافه کرد: لازم به ذکر است چند سالی هست مواکب اربعین علاوه بر خدمتگذاری در این ایام در حوادث گوناگون مثل سیل و زلزله و... برای کمک‌رسانی به مناطق آسیب‌دیده نیز اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: امکاناتی برای این موکب در حال آماده‌سازی می‌باشد که مشارکت عمومی و همکاری تمام همشهریان در خدمت در این موکب و پرداخت نذور را می‌طلبد.

یوسفی افزود: اگر مشارکت‌های مردمی به حد نیاز برسد، قرار است نزدیک به ۲۰ خدمت مانند اسکان، پذیرایی، درمانگاه، تعمیر کیف و کفش، پیرایشگاه، خدمات فرهنگی، عکاسی و .... از سوی موکب مردم آباده برای زائرین انجام شود.