معرفی ۱۰۹ باشگاه اهوازی برای پلمب!  

معرفی ۱۰۹ باشگاه اهوازی برای پلمب!   

رئیس اداره ورزش و جوانان اهواز گفت: ۳۱۰ بازرسی از باشگاه های ورزشی اهواز داشتیم که برخی دوره ای و برخی نیز به صورت مکرر بوده است که در این بازرسی ها ۱۰۹ باشگاه برای پلمب معرفی شدند.

حسینی در جلسه بررسی، رفع موانع و مشکلات باشگاه های ورزشی کلانشهر اهواز امروز ۱۹ آذرماه با حضور یوسفی نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی، بنی تمیم مدیرکل ورزش خوزستان، محمودی رئیس شورای شهر اهواز، معاون سازمان صمت استان و جمعی از باشگاه‌داران برگزار شد، اظهارکرد: حدود ۲۷۰ باشگاه ثبت شده در اهواز داریم که دارای مجوز هستند و ثبت ۶۴ باشگاه دیگر تا پایان سال نیز در دست اقدام است.

وی ادامه داد: ۳۱۰ بازرسی از باشگاه های ورزشی اهواز داشتیم که برخی دوره ای و برخی نیز به صورت مکرر بوده است که در این بازرسی ها ۱۰۹ باشگاه برای پلمب معرفی شدند، ضمن این که به ۱۳۹ باشگاه اخطار داده شده است که ۲۰ باشگاه برای اخذ مجوز اقدام کردند ولی مابقی به اداره اماکن معرفی شدند زیرا یا اقدام به فروش مکمل های غیرمجاز داشتند یا فاقد مجوز فعالیت بودند.

رئیس اداره ورزش و جوانان اهواز گفت: بحث اشل حقوقی باشگاه داران اهوازی مدنظر بوده است و در چند سال اخیر باشگاه داران متضرر شده اند. البته تسهیلاتی در دوران کرونا برای باشگاه داران در نظر گرفته شد که ناچیز بود اما آقای یوسفی نماینده اهواز نیز تسهیلاتی را در نظر گرفته است که باشگاه داران تا پایان سال می توانند از آن بهره مند شوند.

وی تاکید کرد: توقع باشگاه داران نیز باید به جا باشد؛ باشگاه داری را داشته ایم که ۳ میلیارد کار کرده است اما بعد به ما مراجعه کرده و می گویند نامه بدهید تا به اداره مالیات بدهم و بگویم که باشگاه من تعطیل بوده است! به هر حال توقعات باید معقول باشد.