معاون انتقال خون آبادان: کمبود خون نداریم، شهروندان به پایگاه‌ها مراجعه نکنند

معاون انتقال خون آبادان: کمبود خون نداریم، شهروندان به پایگاه‌ها مراجعه نکنند

معاون پایگاه انتقال خون آبادان گفت‌: اکنون نیاز خونی نداریم و مردم برای اهدای خون به پایگاه های انتقال خون مراجعه نکنند.

جاسم مدنی افزود: شهروندان آبادانی بعد از حادثه تاسف بار برج متروپل از ظهر امروز با مراجعه به مراکز انتقال خون، اقدام به اهدای خون کردند.

وی اظهار داشت: شهروندان خونگرم آبادانی در راستای کمک به مصدومان حادثه ساختمان متروپل اقدام به اهدای خون کردند ولی اکنون ظرفیت کامل است و نیازی به اهدای خون نیست.

مدنی گفت: با توجه به ازدحام جمعیتی که اکنون در پایگاه انتقال خون آبادان شده از مردم درخواست داریم تا اطلاع ثانوی به این پایگاه مراجعه نکنند.

وی بیان کرد: ما در روزهای آینده نیاز مبرم به اهدای خون داریم و شهروندان برای اهدای خون در روزهای دیگر به پایگاه مراجعه کنند.

یکی از اهدا کنندگان خون نیز گفت: «با توجه به اینکه گروه خونی o- دارم از گروه های کمیاب به شمار می رود و شاید این خون جان یک همشهری را نجات دهد اقدام به اهدای خون کردم.»

وی افزود: همه ما جز این شهر هستیم و باید در چنین اتفاقات ناگواری کنار هم باشیم و به یکدیگر کمک کنیم.

دیگر شهروندی که برای اهدای خون به پایگاه انتقال خون مراجعه کرده بود نیز گفت‌: این اتفاق قلب هر آبادانی را به درد آورده و برای تسکین حادثه دیدگان هر کمکی از جمله اهدای خون جز وظایف شهروندان است.

وی بیان کرد: این اتفاق ممکن بود برای برادر یا پدر هر شخصی بیفتد و اهدای خون تنها کمکی است که از دست ما شهروندان برمی آید.

بیشتر بخوانید

جزئیات لحظه‌ به لحظه از حادثه مرگبار متروپل آبادان