مشکل جدی دانشگاه فرهنگیان شیراز در تامین خوابگاه

مشکل جدی دانشگاه فرهنگیان شیراز در تامین خوابگاه
اگر می‌خواهید کشور اصلاح شود باید به آموزش و پرورش توجه کنید

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: دانشگاه فرهنگیان شیراز دارای کمترین بودجه و امکانات است و برای تامین خوابگاه دانشجو معلم مشکل دارد.

علیرضا پاک فطرت نماینده شیراز و زرقان در نشست علنی مجلس و در تذکر شفاهی خطاب به دولت مردان و سازمان برنامه و بودجه، گفت: باید برای رفع مشکلات وزارت آموزش و پرورش به این مجموعه توجه ویژه شود؛ مسئولان پاسخ دهند که چرا مطابق دستورات رهبر انقلاب درباره دانشگاه فرهنگیان، متاسفانه همچنان به این مجموعه توجه لازم نشده است.

پاک فطرت همچنین افزود: متاسفانه ناحیه ۴ کلانشهر شیراز با ۷۰ هزار دانش آموزدارای فضای آموزشی فرسوده است که میزان این امر در برگیرنده ۹۰ درصد این فضای آموزشی است.

وی در تذکری به سازمان تبلیغات و اوقاف، ادامه داد: چرا برای کمک به تعلیم و تربیت پای کار نمی آیید؟ چرا بودجه فعالیت‌های قرآنی ناحیه۴ آموزش و پرورش شیراز با ۷۰ هزار دانش آموزش در ۸ ماه گذشته فقط ۶۰۰ هزار تومان بوده است؟

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پایان تاکید کرد: اگر می‌خواهید کشور اصلاح شود باید به آموزش و پرورش توجه کنید و متاسفانه در این راستا سازمان برنامه و بودجه کم لطفی می کند.