مشکل آب و فاضلاب خوزستان برای همیشه حل می‌شود

مشکل آب و فاضلاب خوزستان برای همیشه حل می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: مشکل آب و فاضلاب خوزستان با کار شبانه روزی و بسیج تمام امکانات، تجهیزات و ماشین آلات، یکبار برای همیشه حل می‌شود.

محمدرضا کرمی بیان کرد: دولت اعتبار بسیار خوبی در زمینه آب و فاضلاب خوزستان برای سال آینده در نظر گرفته که این موضوع نشان از وجود اراده ملی برای حل این مشکل است.

کرمی می گوید: بخش زیادی از شبکه فاضلاب شادگان در حال اجرا است و ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده ۵۶ تعیین شده است.

این مقام مسئول گفت: هم اکنون تصفیه خانه فاضلاب شادگان در مدار بهره برداری قرار دارد و سرعت بخشی به اجرای طرح‌های فاضلاب این شهرستان نیز در دستور کار است و شادگان نخستین شهر خوزستان است که لایروبی خطوط و بهره برداری از شبکه فاضلاب آن به بخش خصوصی واگذار شد.

کرمی نژاد افزود: مشکل کمبود آب روستا‌های شهرستان شادگان به عنوان یک اولویت در دستور کار است و هر روستایی در این شهرستان با مشکل کمبود آب روبه رو باشد این آمادگی وجود دارد که به سرعت نسبت به رفع آن اقدام شود.

وی گفت: در خصوص مشکل فاضلاب مسکن مهر منطقه سعدی شادگان دستور لازم به پیمانکار داده شد تا مشکل فاضلاب و انشعاب‌های آن را برطرف کند.

حل مشکل فاضلاب خوزستان به اولویتی برای دولت و وزارت نیرو تبدیل شده به گونه‌ای که وزیر نیرو شنبه هر هفته با برگزاری نشستی به صورت برخط با مسوولان آب و فاضلاب خوزستان، آخرین اقدام‌های صورت گرفته را پیگیری، و دستور لازم را برای حل موانع می‌دهد.