مشهدی ها ناامیدانه تیم های مقابل را امیدوار می کنند!

مشهدی ها ناامیدانه تیم های مقابل را امیدوار می کنند!

علی جمشیدپور - خبرنیوز/ این فصل از لیگ آزادگان با حضور یک تیم، حال و هوای خاصی پیدا کرده است. تیمی که در هر بازی توانایی دریافت گل های زیادی را دارد و دیگر تیم های حاضر در لیگ برای به دست آوردن رکورد گلزنی برنامه های خاصی را در بازی با این تیم تدارک می بینند.

امید وحدت مشهد که همان شهر خودرو یا پدیده است به علت درگیری هایی که در این باشگاه به وجود آمد دچار بحرانی اساسی شد که ماحصل آن نتایج بسیار ضعیف این تیم در این دوره از رقابت های لیگ دسته یک کشور است.

تیم امید وحدت مشهد که هم اکنون با مسائل و مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند در دیدار هفته هشتم با ترکیب جوانان و امیدهای خود برای رویارویی با فجر شهید سپاسی مدعی به شیراز آمد و تنها با دو یار تعویضی، یازده گل از زردپوشان شیرازی دریافت کرده و به مشهد بازگشت.

سرمربی تیم مشهدی در مصاحبه با «خبرنیوز» بیان کرد: تیم امید وحدت که تا آغاز لیگ امسال به این شرایط بحرانی رسیده است محصول عملکرد ضعیف مسئولین استان خراسان است.

حامی بخشی ادامه داد: شرایط به گونه ای شده است که با رفتن بازیکنان اصلی تیم شهرخودرو سابق و بسته بودن پنجره نقل و انتقالات باشگاه، مجبور به استفاده از بازیکنان رده سنی امیدها در این تیم شدیم که با در نظر گرفتن حضور تیم امید وحدت در لیگ امیدهای کشور گره این مشکلات کورتر هم می شود.

وی افزود: روز قبل از بازی با فجر این بازیکنان در قالب تیم امیدها در لیگ کشوری بازی داشتند و پس از انجام آن بازی خود را به فرودگاه رساندند و به شیراز آمدند. هنگامی هم که به شیراز رسیدند با توجه به عدم وجود خوابگاه، به ناچار در نمازخانه فرودگاه استراحت کردند تا روز بعد برای صف آرایی مقابل فجر شهید سپاسی به ورزشگاه حافظیه این شهر بروند. در کجای دنیا می بینید یک تیم در دو روز متوالی بازی های به این مهمی را انجام دهد؟ با این حال و با وجود تنها داشتن دو بازیکن بر روی نیمکت در این مسابقه حاضر شدیم و با بازی خوب و مالکانه تیم مدعی فجر سپاسی این بازی را با نتیجه یازده بر صفر واگذار کردیم تا بازیکنان تیم ما که میانگین سنی شان 18 سال است سرخورده تر از همیشه به مشهد بازگردند و آب از آب هم تکان نخورد.

سرمربی تیم امید وحدت با انتقاد از مسئولین ورزش خراسان بیان کرد: از هفته اول به ما قول حمایت و همکاری داده اند تا از این وضعیت نابه سامان رهایی پیدا کنیم اما الان که هفته هشتم است نیز خبری از وعده و وعیدهای مسئولین نیست و نمی دانم تا کی می توانیم این شرایط را تحمل کنیم. تا به اینجای کار و برای حفظ تیم در لیگ دسته یک کشور و جلوگیری از انحلال تیم، سرپرست و بازیکنان تیم هزینه ها را متقبل شده اند. هر هفته به ما گفتند که پنجره نقل و انتقلات باز می شود اما تا کنون که این معضل حل نشده است.

بخشی در پایان گفت: همه فوتبالدوستان ایرانی می بینند که چه بر سر این تیم آورده اند، لذا از مسئولین خراسان تقاضا دارم که دست جوانان این تیم را گرفته و نگذارند که تنها تیم این استان منحل شود.