مسی عبای پرطرفدار را بخشید

صاحب جدید هدیه ویژه امیر قطر مشخص شد

مسی عبای پرطرفدار را بخشید

 امیر قطر در روز قهرمانی آرژانتین عبایی را به لیونل مسی هدیه داد و او با همان عبا مراسم قهرمانی در جام جهانی را برگزار کرد تا این عبا و جزئیاتش حسابی مورد بحث قرار بگیرد.

حالا و بعد از گذشت یک ماه از آن روز لیونل مسی عبا را ریکلمه هدیه داده است.

خوان رومان ریکلمه، بازیکن سابق فوتبال آرژانتینی است. از او به عنوان یکی از بهترین و تکنیکی ترین بازیسازهای زمان خود در جهان یاد می شود.

ریکلمه، بُت مسی در بارسا بود و فن‌خال رفتار مناسبی با او نداشت. ریکلمه کم به بازی گرفته می‍‌ شد و هر زمان هم که به میدان می‌رفت، نمی‌توانست با حضور در کناره‌های زمین خو بگیرد. او سرانجام به ویارئال رفت و دوران حضورش در بارسلونا با وجود اخراج فن‌خال در میانه فصل  بهبود نیافت و هرگز پس از سال 2005 تکرار نشد. مسی اما در طول یک دهه رشد کرد، بهترین بازیکن جهان شد، 7 بار توپ طلا را به ویترین افتخاراتش افزود و در آخرین جام‌جهانی‌اش، درحالی که پا جای پای بهترین شماره 10 کلاسیک جهان گذاشته، بازوبند کاپیتانی آرژانتین را بر بازو بسته بود، در حساس‌ترین زمان ممکن در جام جهانی به فن‌خال رسید، گل زد و بدون آنکه یک کلمه حرف بزند، دستانش را پشت گوش‌هایش گذاشت تا پیغامی خاص را به نیمکت تیم ملی هلند و لوئی فن‌خال برساند.