مسافران پرواز تهران- بوشهر ۵ ساعت در هواپیما حبس شدند

هواپیمایی آتا به مسافران توضیح داده است که این پرواز تا پایان امشب انجام خواهد شد اما زمان دقیق آن مشخص نیست

مسافران پرواز تهران- بوشهر ۵ ساعت در هواپیما حبس شدند

پرواز شماره ۵۶۸۷ شرکت هواپیمایی آتا پس از مسافرگیری در ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه امروز (یکشنبه، ۲۳ بهمن‌ماه)، تا ساعت ۱۶ و در حالی که مسافران داخل هواپیما هستند، موفق به انجام این پرواز نشده است.

 یکی از مسافران می گوید که این پرواز قرار بود در ساعت هشت صبح امروز تهران را به مقصد بوشهر ترک کند، اما انجام عملیات De-icing (یخ زدایی) موجب شد تا پرواز در ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه مسافرگیری کند.

بر اساس روایت این مسافر، ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه و بعد از حدود ۶ ساعت تاخیر پرواز انجام شد، اما فقط ۲۰ دقیقه بعد از پرواز، خلبان با اعلام نقص فنی از ادامه پرواز انصراف داد و به فرودگاه مهرآباد بازگشت، مسافران نیز روی باند و در داخل هواپیما منتظر انجام دوباره پرواز ماندند.

یکی دیگر از مسافران این پرواز گفت: تا این ساعت ۳۰ نفر از مسافران از پرواز انصراف داده‌اند و از هواپیما پیاده شدند اما در این لحظه (ساعت ۱۶) عده زیادی از مسافران داخل پرواز و منتظر تیک آف مجدد خلبان هستند.

بر اساس اعلام این مسافر، هواپیمایی آتا به مسافران توضیح داده است که این پرواز تا پایان امشب انجام خواهد شد اما زمان دقیق آن مشخص نیست.

هم اکنون هواپیمایی آتا از مسافران این پرواز که تا ساعت ۱۶ امروز بیش از پنج ساعت گذشته است و در هواپیما منتظر پرواز نشسته اند، درخواست کرده است که هواپیما را ترک کنند، اما عده زیادی از مسافران از پیاده شدن از هواپیما خودداری می‌کنند.