مسئله آب خوزستان تبدیل به یک مطالبه عمومی شده است

مسئله آب خوزستان تبدیل به یک مطالبه عمومی شده است
آیت‌الله محسن حیدری نماینده استان خوزستان

آیت‌الله محسن حیدری نماینده استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ترببون آزاد با موضوع آب و فاضلاب در حوزه علمیه الغدیر اهواز در رابطه با اهمیت ارتباط مسئولین با مردم اظهار کرد: اهداف برگزاری تریبون آزاد، در ابتدا ایجاد بستری برای نخبگان جامعه است که بتوانند بدون واسطه با مسئولین در ارتباط باشند و اگر انتقاد یا پیشنهاد در هر زمینه‌ای داشته باشند، به صورت مستقیم با آنها در میان بگذارند و دوم فرصتی است برای مسئولین، که بتوانند کارهای خود و یا اگر مشکلی وجود داشته باشد، تبیین کنند.

وی افزود: ارتباط بین مردم و مسئولین به ائتلاف استانی جهت حل مشکلات استان و در پایان تقویت وحدت ملی می‌انجامد.

عضو مجلس خبرگان در رابطه با مطالبات به حق و از طرق قانونی و درست آن گفت: با فرهنگ سازی می‌شود مطالبات را تبدیل به افکار عمومی کرد که به دنبال آن مسئولین مجبور می‌شوند به این مطالبات گوش دهند، در رابطه با مسئله آب استان این اتفاق افتاد.

وی اضافه کرد: بنابراین نباید از گفتمان سازی و فرهنگ سازی خسته شد و باید به آینده امید داشت. چرا که نظام جمهوری اسلامی، نظامی است که بر عقلانیت، اسلام و جمهوریت استوار است لذا حرف مردم شنوا دارد و بر همین اساس است که مقام معظم رهبری(مدظله) نگاه ویژه‌ای به خوزستان دارد.

محسن حیدری در رابطه با اغتشاشات اخیر بیان کرد: این اغتشاشات یک جنگ ترکیبی از طرف امریکا و کشورهای استکبار جهانی بود که به توهم خود می‌خواستند با ایجاد گسست‌های اجتماعی، ایران را تجزیه کنند ولی با ایستادگی ملت ولایتمدار ایران و حکمت مقام معظم رهبری تمام دسیسه‌های آنها نقش بر آب شد.