مرتضی پورعلی گنجی به پرسپولیس پیوست

مرتضی پورعلی گنجی به پرسپولیس پیوست

مدافع میانی سابق تیم ملی و شنزن چین با عقد قراردادی رسما به پرسپولیس پیوست.

باشگاه پرسپولیس که طی دو فصل اخیر با جدایی شجاع خلیل‌زاده و سپس محمدحسین کنعانی‌زادگان مشکل جدی در خط دفاعی داشت و نتیجه آن از دست رفتن قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی در لیگ بیست و یکم شد، حالا برای ترمیم خط دفاعی اقدام کرد و نخستین خرید خود را به همین پُست اختصاص داد.

مرتضی پورعلی‌گنجی که در هشت فصل اخیر دور از فوتبال ایران فعالیت داشت و در کشورهای چین، قطر و بلژیک مشغول به بازی بود، تصمیم گرفت در سن ۳۰ سالگی دوباره به لیگ برتر برگردد و این بار با پیراهن پرسپولیس به کارش ادامه بدهد.

این بازیکن که پس از یک مصدومیت سخت و طولانی‌مدت، تمرینات خود در ماه‌های اخیر را با حضور در جمع بازیکنان پرسپولیس و نساجی پیگیری کرده و به شرایط بدنی خوبی رسیده بود، به‌عنوان نخستین خرید سرخ‌پوشان پایتخت برای فصل ۰۲-۱۴۰۱ معرفی شد.

پرسپولیس در شرایطی اقدام به جذب پورعلی‌گنجی کرد که در یک‌سال اخیر مدافعان میانی مطمئنی نداشت و یحیی گل‌محمدی در بیشتر مسابقات تغییرات زیادی در ترکیب تیمش به‌وجود آورد که همین اتفاق موجب شد تا نخستین خرید سرخ‌پوشان به یک مدافع میانی اختصاص پیدا کند.

باشگاه پرسپولیس احتمالا به‌خاطر بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی، تصویر عقد قرارداد با مرتضی پورعلی‌گنجی را منتشر نکند ولی قرارداد او با این تیم به‌طور رسمی امضاء شده است.