مدیرکل ورزش و جوانان فارس: تحول نیاز امروز و امری ممکن است

مدیرکل ورزش و جوانان فارس: تحول  نیاز امروز  و امری ممکن است

مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: شاهد نقش آفرینی جوانان استان در عرصه‌های ورزشی و بیش از پیش در عرصه‌های عمرانی هستیم.

حیدر صفرپور چهارشنبه ۲۵ خرداد در نشست هم اندیشی معاونین فرهنگی و امور جوانان سراسر کشور که به میزبانی شهر شیراز برگزار شد، اظهار کرد: باید توجه ویژه به امور فرهنگی و جوانان داشته باشیم که محور اصلی تحقق چشم انتظار ترسیم شده مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم است.

صفرپور با یادآوری اینکه در فرمایشات مقام معظم رهبری، تحول نیاز امروز و امری ممکن عنوان شده است، گفت: نکته سوم در بیانات مقام معظم رهبری اینست که راه ایجاد تحول تشکیل دولت معتقد به تحول بوده و شرط دولت تحول آفرین مومن و انقلابی بودن است.

او افزود: از روزهای آغازین دولت سیزدهم شاهد حضور جوانان در عرصه‌های مختلف مسئولیتی بوده‌ایم که توانسته نمود عینی و عملی پیدا کند. جایی که محور اقدامات شاخص و سازنده فرهنگی است.  

صفرپور گفت: ساختار ورزش و جوانان همواره یک نقطه عطف را طی سال‌های تشکیل این وزارت داشته و آن بعضاً تکرار عبارت مغفول ماندن حوزه جوانان در قیاس با ورزش است.

او خاطرنشان کرد: امروز جوانان در سایه ورزش و ورزش و جوانان قرار گرفته‌ و همچنین در سایه پروژه‌های عمرانی و اقداماتی که شاید هیچ ارتباط مستقیمی با وظایف ورزش و جوانان نداشته باشد، قرار گرفته‌ایم که پر رنگ شدن هر دوی مقوله‌ها نیازمند تجدید نظر جدی است.

صفرپور ادامه داد: به‌حمدالله با رویکرد شاخص معاون وزیر ورزش و جوانان، در فارس مدعی هستیم که جوانان ما نه تنها تحت شعاع ورزش قرار نگرفته بلکه شاهد نقش آفرینی جوانان در عرصه‌های ورزشی و بیش از پیش در عرصه‌های عمرانی هستیم.

او با اشاره به وجود بیش از ۱۶۰ سمن ثبت شده در استان و توسعه فعالیت در ۳۷ شهرستان که نمود عینی پیدا کرده است، تصریح کرد: استاندار فارس، جوان باوری را محور فعالیت‌ها و اقدامات خود قرار داده و این نویدبخش شکل گیری شاکله قدرتمند و باتجربه را در روزهای پیش رو در استان و پشتوانه مدیران اجرایی در سطح کلان دارد.