مدیر بنادر و فرودگاههای قشم برکنار شد

به دلیل عدم رضایت مسافران از خدمات ارائه شده در مبادی ورودی به جزیره قشم

مدیر بنادر و فرودگاههای قشم برکنار شد

مدیرعامل منطقه آزاد قشم در پی بازدید از بندر لافت و اعتراض مسافران مدیر شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم را برکنار کرد.

افشار فتح الهی در بازدید سرزده روز پنجشنبه از بنادر لافت و پهل در گفتگو با مسافران و عدم رضایت آنها از خدمات ارائه شده در مبادی ورودی به جزیره قشم، مدیر توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه قشم را برکنار کرد.

با حکم سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم «علی گل امینی» با حفظ سمت به عنوان سرپرست جدید شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم منصوب شد.

در حکم افشار فتح الهی، خطاب به گل امینی آمده است: با عنایت به تخصص، تعهد و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم منصوب می شوید.

در بخش دیگری از این حکم آمده است: انتظار می رود با همکاری اعضای هیات مدیره و با بهره گیری از ظرفیت های موجود در چارچوب اساسنامه شرکت، برنامه ریزی و اقدامات موثری را در راستای احقاق اهداف سازمان بعمل آورید.

گفتنی است؛ در پی بازدید سر زده پنجشنبه دکتر افشار فتح الهی، سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم از وضعیت اسکله های لافت و پهل و وجود نارضایتی های مردمی و با توجه به برطرف نشدن مشکلات این اسکله ها، مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم عزل شد.