مبارزه تا آخرین لحظه

نکونام: نیم‌فصل می‌توانیم بازیکن بگیریم

مبارزه تا آخرین لحظه

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: کی‌روش یکی از مربیان بزرگ دنیاست اما سبک مربیگری من اینگونه است که سعی کردم از هر مربی در اسپانیا و یا آقای کی‌روش نکاتی را یاد بگیرم.

جواد نکونام درخصوص بازگشت خود به فولاد خوزستان اظهارکرد: باعث افتخار است در خدمت باشگاه بزرگ فولاد هستم‌. در مدتی که اینجا حضور دارم سعی کردیم عملکرد خوبی به جا بگذاریم و تیم روند رو به رشدی دارد. با توجه به اتفاقاتی که اول فصل افتاد شرایط همکاری فراهم نشد اما مجدداً بحث حضور من در فولاد مطرح شد و با توجه به اینکه شناخت کافی از این تیم داشتم و تقریباً ۹۵ درصد تیم، همان تیم سال گذشته و بازیکنان خودم است و بر این اساس تصمیم گرفتم برگردم.

وی ادامه داد: هیچ تیمی در لیگ برتر و لیگ یک به جز فولاد با همان ترکیب پارسال به میدان نرفته و ما حتی یک جاهایی دستمان خالی‌تر از قبل بوده است. همه تیم‌ها برای رسیدن به موفقیت هزینه می‌کنند. از تیم ما ۵-۶ بازیکن جدا شدند که ۴ بازیکن اصلی بودند و اکنون در تیم‌های خود بازیکنان اصلی هستند و در مجموع از این حیث تیم ما ضعیف شده است. شما می‌دانید تقابل با تیم‌های پر هزینه‌ و پرمهره‌ای چون استقلال، پرسپولیس، گل‌گهر، سپاهان، مس رفسنجان کار سختی است اما هدف ما دوندگی و مبارزه تا آخرین لحظه است‌. اینکه اگر ضعیف هستیم جبران کنیم، اگر قوت داریم سعی می‌کنیم که قوی تر شویم.

نکونام گفت: نیم‌فصل می‌توانیم بازیکن بگیریم اما بازیکن گرفتن در میانه راه خیلی سخت است. بازیکنان خوب قطعاً قرارداد دارند اما تلاش می‌کنیم که نقاط ضعف و قوت را شناسایی کنیم تا در پست‌‌هایی که نیاز داریم بازیکن بگیریم.