مبارزه برای آزادی ادامه دارد

واکنش گروه‌های فلسطینی به عملیات استشهادی بئرالسبع؛ گروههای فلسطینی مانند حماس و جهاد اسلامی تأکید کردند که عملیات استشهادی بئرالسبع نشان داد که مردم فلسطین به مبارزه با صهیونیستها ادامه خواهند داد

مبارزه برای  آزادی ادامه دارد
مبارزات فلسطینی ها با صهیونیستها

 منابع خبری عبری بعد از ظهر دیروز سه‌شنبه گزارش دادند که در جریان حمله با چاقو در شهر «بئر السبع» در جنوب فلسطین اشغالی، چهار صهیونیست به هلاکت رسیدند و دو نفر دیگر نیز زخمی شدند.

گروههای فلسطینی در واکنش به این عملیات، با انتشار بیانیه‌ایی تأکید کردند که عملیات بئر السبع، ثابت کرد که ملت فلسطین در هر جایی به مقاومت خود ادامه خواهد داد تا به پیروزی برسد.

عبداللطیف القانوع سخنگوی جنبش حماس ضمن تمجید از این عملیات، گفت که وضیت مقاومت نشانگر این است که ملت فلسطین برای مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی، در حالت پویا قرار دارد.

خبرگزاری شهاب به نقل از القانوع گزارش داد، جنگ علیه اشغالگر صهیونیستی ادامه دارد و درگیری با آن متوقف نخواهد شد و این عملیات هم، نتیجه عملیات «شمشیر قدس» است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان آن، در وضعیت نگرانی و بی‌قراری قرار دارند، تصریح کرد: این عملیاتها، برآیند سیاست های تبعیض‌آمیز رژیم صهیونیستی و تجاوزات مداوم آن است.

«طارق سلمی» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی هم در واکنش به این عملیات تأکید کرد: مقاومت، باعث بازدارندگی در برابر رژیم صهیونیستی شده است.

سلمی گفت که این عملیات پاسخ طبیعی به جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه «النقب» است و «اسرائیل بار دیگر درک خواهد کرد که ملت ما تسلیم نخواهد شد و پرچم جهاد و مقاومت بر زمین نخواهد افتاد».

«محمود الرأس» عضو جبهه مردمی فلسطین هم تأکید کرد: «هر جا تروریسم شهرک‌سازی صهیونیستی وجود داشته باشد، به جز مقاومت، راهی برای توقف آن وجود ندارد».

الرأس گفت که مقاومت، حقی است که تمامی قوانین بین‌المللی و شریعتهای آسمانی بر آن تأکید دارد و حق طبیعی در مقابله با تروریسم است.