برد شيرين خانگي با حضور يار دوازدهم

قشقایی شیراز 2 - آرمان گهر سیرجان 1

برد شيرين خانگي با حضور يار دوازدهم

علی جمشیدپور- خبرنیوز / درهفته ٢٤ ليگ آزادگان، قشقايي شيراز در ورزشگاه حافظيه ميزبان آرمان گهر سيرجان بود.

اين بازي كه با نتيجه دو بر يك به سود قشقايي به پايان رسيد هديه این تيم شيرازی به هواداراني بود كه پس از مدت ها هرچند با تعداد كم اما به عنوان يار دوازدهم به خوبي نقش خود را ايفا كردند.

در ابتداي نيمه نخست قشقايي كه به دنبال يك برد خانگي پس از مدت ها با حضور طرفداران پرشور خود بودند با حملات زهردار موفق شدند در دقيقه ٨ توسط ابوالفضل علايي با يك ضربه سر زيبا يك بر صفر پيش بيفتند.

پس از اين گل سفيدپوشان شيرازي چند موقعيت خطرناك ديگر به دست آوردند اما با بي دقتي يكي پس از ديگري اين موقعيت ها از دست مي رفت تا سرخ پوشان سيرجاني رفته رفته به بازي مسلط شده و با پاس هاي مستقيم و سانترهاي از كنار سعي بر جبران نتيجه داشته باشند و بالاخره سيرجاني ها از اين تاكتيك نتيجه گرفتند و با ضربه سر رضا محمودآبادي در دقيقه ٣٢ موفق شدند بازي را مساوي كنند.

پس از اين گل فشار آرمان گهر بر روي دروازه قشقايي بيشتر شد اما در دقيقه ٤٤ و بر خلاف جهت بازي علي اصغر اعرابي با ضربه سر به سبك دو گل قبل بتواند بار ديگر قشقايي ها را پيش بياندازد تا اين نيمه با نتيجه دو بر يك به سود قشقايي شيراز به پايان برسد.

با شروع نيمه دوم باز هم قشقايي ها در ميان تشويق هاي تماشاگران پرشور خود برتري خود را به سيرجاني ها ديكته كردند اما موفق نشدند گلي به ثمر برسانند.

آرمان گهر هم كه مي بايست براي جبران نتيجه و به دست آوردن امتياز از اين بازي خارج از خانه به آب و آتش بزند، بر خلاف تمام تلاش هايي كه كرد نتوانست دروازه تيم شيرازي را بگشايد تا بالاخره اين بازي جذاب و پر برخورد با همان نتيجه دو بر يك به سود قشقايي شيراز به پايان برسد.