فوت دو نفر در حوادث مرگبار ارسنجان و کوهچنار

فوت دو نفر در حوادث مرگبار ارسنجان و کوهچنار

شنا کردن در استخر پلیمری جان نوجوان ۱۴ساله را گرفت.: حادثه رانندگی در محور قائمیه-دشت ارژن منجر به کشته شدن کودک ۴ ساله شد.
رییس سازمان آتش‌نشانی شهرداری مرودشت از حادثه ی ناگواری در استخر پلیمری روستای دهنو شهر ارسنجان و غرق شدن جوان ۱۴ ساله خبر داد.

یزدان رحیمی گفت:ظهر دیروز نوجوانی که برای شنا به داخل استخر پلیمری کشاورزی  روستای دهنو ارسنجان رفته بود، ناگهان بر اثر بی احتیاطی و از دست دادن کنترل، به داخل آب فرو رفت.

وی ادامه داد: افرادی که برای شنا در این محل حضور داشتند متوجه ناپدید شدن نوجوان شده و به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مراتب اعلام می‌شود.

او افزود: پس از اعلام این حادثه و درخواست کمک آتش نشانی ارسنجان از تیم تخصصی امداد و نجات آبی غواص از سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری مرودشت، پس از هماهنگی لازم با مدیریت بحران و فرمانداری شهرستان مرودشت، در اسرع وقت تیم ۴ نفره عملیاتی با یک دستگاه خودرو امدادی به محل حادثه در  روستای دهنو ارسنجان اعزام شدند.

وی بیان کرد: تیم تخصصی امداد و نجات آبی غواص با تجهیزات و لوازم کامل تجسس و غواصی، اقدامات لازم را انجام و پس از چند دقیقه جستجو در عمق ۸ متری، جسد پسر نوجوان ۱۴ ساله پیدا شد.

رحیمی اظهار کرد: علی رغم هشدارهای سازمان آتش‌نشانی در خصوص خطرات جبران ناپذیر شنا کردن در استخر های کشاورزی، متاسفانه طی سال های اخیر تنها در همین استخر های پلیمری چندین مورد حادثه تلخ غرق شدگی برای شهروندان ما رغم خورده است.

کودک ۴ ساله قربانی حادثه رانندگی در جاده قائمیه
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کازرون گفت: حادثه رانندگی در محور قائمیه-دشت ارژن منجر به کشته شدن کودک ۴ ساله شد.
مسعود هوشمندی مسئول اورژانس شهرستان کوهچنار گفت: ساعت ۲۱:۰۱ دقیقه امروز طی تماس مردمی با مرکز اورژانس ۱۱۵ کازرون مبنی بر واژگونی خودرو سمند در محور قائمیه-دشت ارژن در منطقه کنده ای؛ سریعا آمبولانس جاده‌ای ابوالحیات به محل حادثه اعزام شد.

او به وضعیت مصدومان حادثه اشاره و گفت: ۴ نفر بر اثر این حادثه مصدوم شده و تحت اقدامات درمانی به بیمارستان ولیعصر کازرون منتقل شدند.

مسئول اورژانس گفت: متاسفانه به دنبال این حادثه یک کودک ۴ ساله قبل از رسیدن عوامل اورژانس ۱۱۵ در دم جان خود را از دست داده بود.

هوشمندی گفت: اورژانس شهرستان کوهچنار از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۰۰ ماموریت انجام داده است که از این میزان ۱۵۰ مورد مربوط به حوادث ترافیکی تصادفات” و بقیه ماموریت‌های غیرترافیکی را شامل میشود.