فرمانده سپاه : ما برای همه دفاع می کنیم

فرمانده سپاه : ما برای همه دفاع می کنیم

سراشکر حسین سلامی گفت: به جوانان عزیزمان عرض می‌کنیم وقتی به خیابان می آیید پشت سرتان نگاه کنید که امتداد مسیری که در آن هستید به یک عده قلیل می رسد. ما شما را دوستان خودمان می دانیم و اجازه نمی دهیم دشمن به شما تعرض کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش یادها و نام‌ها (تجلیل از فرماندهان راوی تاریخ شفاهی و رونمایی از آثار جدید پژوهشی و اسنادی) در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بیان داشت: دشمنان نفوذ منطقه‌ای ما را سد بزرگی می دانند. می‌گویند تفوذتان را قطع کنید. بعد می‌خواهند ما را احاطه و به درون سرزمین‌مان جاری کنند. ما هر درسی را بلدیم جز دیکته ای که شما بگویید.

سرلشکر سلامی گفت: می خواهند با اغوا و فریب جوان‌ها را به درون خیابان ها بکشانند. این آخرین سیاست دشمن است. ما کار آزموده‌ایم. کافی است دشمن را بشناسیم. نداشتن شناخت، موجب شکست است. به جوانان عزیزمان عرض می‌کنیم وقتی به خیابان می آیید پشت سرتان نگاه کنید که امتداد مسیری که در آن هستید به این عده قلیل می رسد. شما فرزندان این مملکت هستید. ما برای همه دفاع می کنیم، حتی برای آنهایی که به دلیل فریب و اغوای دشمن ما را دوست ندارند. وقتی از استقلال کشور دفاع می کنیم، شناسنامه کسی را نمی بینیم.

وی ادامه داد: ما شما را دوستان خودمان می دانیم و اجازه نمی دهیم دشمن به شما تعرض کند. موقعیت خود را نسبت به دوست و دشمن مشخص کنید. آن هایی که از شکسته شدن قلب های به هم پیوسته و ناامنی خوشحال می شوند و مستقیم تصاویر آتش سوزی را نشان می دهند دوستان شما نیستند. این ها همان کسانی هستند که ثروت ما را به غارت بردند. ملت ایران بسیار آگاه است