دستگیری راننده‌ای که از شیرازی‌ها اخاذی می‌کرد

دستگیری راننده‌ای که از  شیرازی‌ها  اخاذی می‌کرد

فرمانده انتظامی فارس اعلام کرد: فردی دستگیر شده که در سطح شهر شیراز به عنوان راننده تاکسی از مردم اخاذی می‌کرد.
سردار سرتیپ رهام بخش حبیبی در گزارشی از عملکرد پلیس استان اظهار کرد: این فرد با خواباندن صندلی بر روی سر سوژه مورد نظر خود و به زور اسلحه از مردم اخاذی می‌کرد و وسایل آنها را به سرقت می‌برد که بعد از چهار فقره سرقت به چنین روشی شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی فارس به مردم توصیه کرد: اتفاق فقط یک بار می افتد. لذا همه مردم به ویژه بانوان باید هنگام تردد خود در سطح شهر مراقب باشند و سوار ماشین‌های شخصی نشوند.

حبیبی ادامه داد: اراذل و اوباشی که برای مردم ایجاد مزاحمت می‌کنند بدانند که پلیس در این مسیر برخورد شدیدی با آنها خواهد کرد.

او با بیان اینکه طی چهار عملیات در سراسر استان بیش از ۲تن انواع مواد مخدر کشف شده است، گفت: به طور کلی حدود ۵۴تُن انواع موارد مخدر از ابتدای سال ۱۴۰۰ کشف شده است و  ۳۰۵ نفر از اراذل و اوباش که به هر شکلی برای مردم ایجاد مزاحمت می‌کردند طی ۱۱ماه گذشته دستگیر شدند. در این مدت ۱۳ باند قاچاق سلاح غیرمجاز متلاشی شدند.

فرمانده انتظامی فارس اظهار داشت: خط قرمز ما امنیت مردم است. هر جایی که افراد متخلف و اراذل و اوباش باعث آزار و اذیت شوند و آسایش مردم را به خطر بیندازند قطعا با برخورد قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

او به کشف انواع سلاح سرد از افراد اراذل و اوباش در شهر شیراز اشاره کرد و گفت: کشف انواع سلاح گرم غیر مجاز از افراد اراذل و اوباش و فروشندگان و خریداران اسلحه از دیگر اقدامات انجام شده توسط فرماندهی انتظامی استان فارس در طول هفته‌ گذشته بوده است.